|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  31.03.2016, 20:21 | #21 | 
| 11110111101  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 167
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s |   
			
			Opony to kolejna kwestia. Jak mialem lat 20 to moze bym kupil.teraz jestem madrzejszy
		 
				__________________ Lukasz, LC8, było RD07'93 | 
|   |   | 
|  31.03.2016, 20:31 | #22 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Kurka Pany przecież to nie prom kosmiczny   Mam Scotsa , ale jak go kupowałem nie było dostępnych chińskich "zamienników" . Teraz jak jest wybór to po co przepłacać . PS. wygląd zewnętrzny to dokładna kopia Scotsa. | 
|   |   | 
|  31.03.2016, 22:29 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2013 Miasto: Słomianki 
					Posty: 550
				   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s |   
			
			A do tego z oryginalnym mocowaniem (póki co Chińczyki nie strugają tego) pasuje plug-and-play. Moim zdaniem, albo robią dla scotts'a, albo robią identyczną kopię, co w sumie przy tym poziomie "technologii" na to samo wychodzi. Ale nikogo nie namawiam.  pzdr Jac Ostatnio edytowane przez Jac : 31.03.2016 o 22:34 | 
|   |   | 
|  01.04.2016, 18:33 | #24 | 
|  |   
			
			Tak to wygląda po montażu na DRZecie. Jeśli kierownica jest podniesiona (pewnie 90% przypadków) to standardowy szpindel (63 mm) jest nieco za krótki, trzeba dorobić dłuższy, tak by wchodził w tuleję na minimum 20 mm. Drugie ograniczenie to odległość między kierownicą a poprzeczką.  Test wkrótce razem z @Jac na Ukrainie albo Rumunii   Dla zainteresowanych - trzeba kupić to: http://www.scottsonline.com/Stabiliz...t&BI_ID=124424 i to : http://www.aliexpress.com/item/Motor...442454240.html W zależności od kursu USD, wychodzi nam zestaw za ok 1000 PLN. Montaż zajmuje 60 minut - no dobra, z kawą - 90 minut  
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  01.04.2016, 19:09 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s |   
			
			Spora siła będzie działać na tą wieżę Eifla.   Mam nadzieje, że nie puści dół. Testuj i chwal się jak działa. | 
|   |   | 
|  30.04.2016, 14:30 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Na aliexpress pojawił sie gotowy do montażu do Afryki 1990-2002. Nie potrafię sobie wyobrazic jak to zamontować i jeżeli nie trzeba rzeźbić to chętnie bym zrobił test. http://pl.aliexpress.com/item/For-Ho...OrigTitle=true | 
|   |   | 
|  30.04.2016, 15:48 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2012 Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					Posty: 883
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 99 999   Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s |   
			
			To jest gotowy amor czy sam system montażowy, bo wydaje mi się, że gotowy, ale niech mnie fachowcy poprawią. Wygląda jak montowany w ścigaczach i różny od tych Scotta, co chłopaki zamawiali. Za taką kasę to chyba zaryzykować warto?! 
				__________________ Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 | 
|   |   | 
|  01.05.2016, 22:28 | #28 | 
|  |   
			
			To jest damper do motocykli szosowych z jednym obiegiem oleju. Na moje oko, jedyne co możesz w nim wyregulować to siłę tłumienia. Do jazdy terenowej będzie to mniej przydatne.  W klonach Scotta są trzy obiegi oleju każdy z regulacją: - duże pokrętło (base valve) - regulujesz kliknięciami siłę tłumienia na kręcenie kierownicą. - małe pokrętło (high speed valve) - dojście płaskim śrubokrętem - regulujesz płynnie, bez kliknięć siłę tłumienia na gwałtowne boczne uderzenia. - dwie boczne małe śruby (sweep control valve) - regulujesz zakres kątowy w jakim amortyzator działa, do wyboru cztery ustawienia od 34 do 90 stopni. Dzięki temu w ciasnych wolnych zakrętach można wyłączyć działanie amorka. 
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  01.05.2016, 23:10 | #29 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Jak nie w teren to mnie nie interesuje.
		 | 
|   |   | 
|  02.05.2016, 23:08 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2012 Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					Posty: 883
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 99 999   Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s |   
			
			Ten amorek co podałeś, to na Ali już niedostępny. Co do oryginalnych mocowań, to zapewne da się to wystrugać u nas za 1/3 ceny. Magików u nas wielu na Forum, więc radę dadzą. Sam amorek za 105$ to można udźwignąć, ale dodatkowe 150$ za mocowanie już tanio się nie robi. Może ktoś podejmie się takiego wystrugania mocowań? 
				__________________ Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |