|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  28.03.2016, 10:43 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Przy montazu warto bysie pokusic o niski montaz.. W Afryce mam mam wysokie podniesienie kierownicy i to wpływa na odległość amora na kierze od punktu mocowania na ramie i powoduje ,ze długośc bolca jest nadmierna. To z kolei powoduje luz na całym zestawie a co za tym idzie ograniczenie pracy amora w malym zakresie ruchów kiera. Lepsze umiejscowienie jest gdy amor lezy bezposrednio na górnej półce np jak tutaj w ktm  http://www.emigracing.com/ktm-950990-adv.html Tu przykładowo rozwiazanie dla dr 650 se http://www.emigracing.com/dr650seshowa.html | 
|   |   | 
|  28.03.2016, 11:02 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s |   
			
			Dzięki Puszek za sugestie, bo już powoli zmierzałem w górne mocowanie.  Fajny ten zestaw z linka, ale cena mega turbo kosmiczna.    Na szczęście nie jest to mocowanie zbyt skomplikowane, aby spróbować samemu porzeźbić. | 
|   |   | 
|  28.03.2016, 21:27 | #13 | 
| ...już nie taki świeży  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Pawłowice - okolice 
					Posty: 798
				 Motocykl: 1290SAR; 690R;   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s |   
			
			Rychu, jak masz zawias z 520, tj. standardową półke WP 43/48, to pod Scotta nic nie trzeba rzeźbić, są dostępne w ktm-ie odpowiednie "kostki" montażowe pod mocowanie kierownicy, o takie: http://ktmsklep.pl/powerparts/produk...yzatora-skretu Przy 905/990 adv, niestety trzeba wymieniać półkę ( Puszek pokazał na jaką :/ ), albo strugać swoje mocowanie. Ostatnio edytowane przez bartol : 28.03.2016 o 22:03 | 
|   |   | 
|  29.03.2016, 08:31 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s |   
			
			A już miałem w głowie jak takie coś wyrzeźbić, a tu proszę gotowiec     Chociaż trochę to delikatnie wygląda.... zwłaszcza mocowanie samego amortyzatora. Teraz zostało czekać na wyniki testów   | 
|   |   | 
|  29.03.2016, 12:13 | #15 | 
|  |   
			
			Amortyzator do kostki jest przykręcony na dwie śruby fi6 - wystarcza zawodowcom to wystarczy i nam amatorom. Co do mocowania góra czy dół, nie mam zdania. Do DRZ nie znalazłem dolnego, może słabo szukałem. Przy dolnym mocowaniu dostęp do regulacji jest nieco utrudniony. IMO: ważne by przestrzegać zaleceń montażowych producenta, wtedy nic nie powinno się gibać na boki. Patrząc na wykonanie amortyzatora, mam podejrzenie, że scotty wychodzą z tej samej fabryki, tyle że bogatsze w grawerowany napis   Zobaczymy jak amorek zadziała na podjeździe do bazy ILŻ na UKR   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  29.03.2016, 19:24 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Amor skrętu to najlepsza rzecz jaką założyłem do Xchallenga. Po założeniu kamieniste koryta rzek na UA nie stanowią już wyzwania dla bicepsów 😂 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
|   |   | 
|  30.03.2016, 15:15 | #17 | 
|  Zarejestrowany: May 2012 Miasto: Stalowa Wola 
					Posty: 302
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 32000   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 54 min 7 s |   
			
			Kurcze, a ja błędnie - jak się okazuje - myślałem, że takie rozwiązania to się tylko w ścigaczach stosuje, żeby shimmy uniknąć. Człowiek się uczy całe życie. | 
|   |   | 
|  31.03.2016, 00:52 | #18 | 
| 11110111101  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 167
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s |   
			
			a takie mam pytanko: nie boicie się że taki chiński amor noname, o 50%-75% tańszy niż markowy może się np w pewnym momencie zablokować, pęknąć itp? I że stanie się to przy dużej prędkości? Ja wiem że wszytsko (Ohlins i Scott) robione są pewnie w chinach, moze i w tych samych fabrykach.. no ale mimo wszystko kontrola jakości w Scott może być wyższa niż w "Huyang Piang Ciang Motor Company"? Cena kusząca, ale ja się troche boje... niepotrzebnie? 
				__________________ Lukasz, LC8, było RD07'93 | 
|   |   | 
|  31.03.2016, 12:00 | #19 | |
|  |   Cytat: 
   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | |
|   |   | 
|  31.03.2016, 12:32 | #20 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   Cytat: 
 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |