|  17.03.2016, 02:08 | #221 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |   
			
			Również się nad nim zastanawiam.  wytapatalkowano 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  17.03.2016, 09:23 | #222 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 to są identyczne kaski tyle ,ze Acerbis droższy jest o 150 zł  A zapięcie "automat" to jak dla mnie wielki minus !! Blenda również jest zbędna w kasku z daszkiem ... 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  18.03.2016, 20:12 | #223 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |   
			
			Oglądałam dziś Ls2 Mx436 Pioneer.  Niestety nie mieli mojego rozmiaru, przymierzylam większy. Cena 399 zł, waga 1350, daszek, szyba, blenda,dużo otworów wentylacyjnych, fajny kształt, wygodna wyściółka. Mimo za dużego rozmiaru kask całkiem fajnie i przyjemnie przylegał do głowy. Wykonanie całkiem dobre, wszystko dość podobne do Ls2 Mx433. Lepiej wyprofilowana szyba, blenda sprawnie się otwiera i zamyka, szyba to samo. Stosunek cena-jakosc na plus. Nie zwróciłam uwagi na mocowanie daszku, na pewno zamocowany jest w czterech punktach.     wytapatalkowano 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  18.03.2016, 21:48 | #224 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: S-rz 
					Posty: 170
				 Motocykl: Suzuki DR650SE SWM RS500R   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 5 godz 58 min 30 s |   
			
			Dzięki Asia  . Powiedz mi jeszcze czy przedni nawiew można zamknąć, czy blenda chowa się cała czy zostaje trochę jak zna zdjęciu, szybka otwiera się skokowo/płynnie i jaki jest rodzaj zapięcia? Różnie piszą DD i szybki mechanizm. Najważniejsze, jesteś zdecydowana na zakup?   | 
|   |   | 
|  18.03.2016, 22:53 | #225 | |
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |   Cytat: 
 Ja na razie czekam na swój rozmiar, wtedy przymierze i będę decydować. Może w międzyczasie pojawi się z powrotem Nishua w promocji bo ten spodobał mi się najbardziej. wytapatalkowano 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | |
|   |   | 
|  21.03.2016, 19:23 | #226 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Warszawa 
					Posty: 151
				 Motocykl: RD07a   Online: 3 tygodni 17 godz 27 min 13 s |   
			
			Za 399 zł to on chyba do bezpiecznie chroniących głowę  nie należy. Wie ktoś coś o jego jakości w kwestii bezpieczeństwa?
		 | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 18:04 | #227 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			A to nie jest tak, że kaski posiadające homologację europejską, a więc dopuszczone do legalnej sprzedaży, spełniają warunki bezpieczeństwa? Tak, widziałem filmik porównujący traktowanie ciężkim młotkiem taniego chińskiego kasku i kasku markowego. LS2 jest firmą europejską, ich wyroby są względnie tanie ale wcale nie skrajnie tandetne, przynajmniej jak dotychczas. Można się czepiać jakości wykonania poszczególnych elementów ich wyrobów (mnie na przykład nie pasowała bardzo twarda, uwierająca uszy wyściółka i krzywa blenda w kasku, który przymierzałem), ale trudno by mi było zarzucić, że ich kaski będą niebezpieczne. | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 19:34 | #228 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
 Kaski posiadające homologację spełniają warunki bezpieczeństwa - hmmm. Akurat zawodowo zajmuję się trochę certyfikacją i powiem tak jak coś nie przejdzie certyfikacji w PL, to przejdzie w Czechach a jak nie to w Chinach na bank przejdzie i tak odpowiedzialność spada na producenta a nie na jednostkę notyfikowaną wydającą dany certyfikat. Reasumując model testowy przeszedł badania wymagane homologacją i to tyle. Czy reszta jest produkowana zgodnie z egzemplarzem wzorcowym tego nie wiem ale znając mentalność i podejście do interesów większości chińskich producentów - szczerze wątpię. Każdy 1$ zaoszczędzony przy produkcji na czymkolwiek w skali daje miliony dodatkowego zysku. Ile kosztuje ten LS2? 399-vat-marża sklepu-marża dystrybutora-cło-transport-marża producenta = koszt średniej jakości kasku rowerowego markowego producenta. Jeśli ktoś ma ochotę wkładać swój najcenniejszy organ do czegoś takiego to pozostaje życzyć zdrowia i nie upadać na głowę. Czego oczywiście wszystkim jak i sobie życzę. Wiadomo, że markowe produkty są faktycznie testowane przez wewnętrzne firmowe laboratoria, które poddają kaski zdecydowanie bardziej rygorystycznym badaniom niż wskazują wymagane prawem normy homologacyjne. Na głowę kupujcie produkty markowe. Amen. | |
|   |   | 
|  22.03.2016, 19:43 | #229 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Możliwe, że jest tak jak mówisz... Z drugiej jednak strony czy fakt, że Mercedes S-klasse produkowany jest w Chinach stanowi o niebezpieczeństwie jego użytkowania? Również jestem zdania, że co tanie i tandetne, to dziadowskie i niewarte uwagi. Choć bywają też przecież produkty drogie i tandetne, co by tu daleko nie szukać handbary i plastiki nowej CRF 1000... I to nie produkowane w Chinach tylko przez Japońców. Czy wszystko co produkowane w Chinach, nie nadaje się do użytku? W kaskach LS2 lecieli zdaje się Dakarowcy. Czy były to egzemplarze z tej lepszej, testowej serii? Głowa boli od tych dywagacji  . | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 20:05 | #230 | 
| malarz  |   
			
			Porównanie handbarów do kasków wg. mnie lekko nie trafione, handbary mają chronić chyba tylko przed krzaczorami, czy czymś takim tak?   Mercedes z Chin będzie kosztował dalej jak mercedes, a to co jeździ i jest używane w rajdach, nijak się ma do "cywilnych" produktów. 
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow | AnubisXRV | Kaski | 35 | 03.10.2012 13:27 | 
| Kask HJC CL-XS - opinie?! | michoo | Kaski | 10 | 07.02.2010 20:07 | 
| Kask Kombat Massacre - opinie | vinc18 | Kaski | 18 | 16.03.2009 20:39 |