| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Archiwum Tylko do przenoszenia starych postów | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupiłem w końcu w grudniu Jett Lite. Normalnie noszę obuwie w rozm. 43. Kupiłem rozmiar 44 i jest w sam raz z minimalnym luzem. Buty bardzo wygodne. Na mojej stopie leżą idealnie. Buty przetestowane już były w różnych warunkach. Bardzo dobra kontrola zmiany biegów przez niską część nad palcami. Zawias pracuje bardzo dobrze, nic nie skrzypi. Panele antypoślizgowe dobrze trzymają but przy motocyklu. Podeszwa też pomimo standardowych podnóżków w moim Kacie przylega idealnie w każdych warunkach. Ja na razie nie przemokły - testowane w małych brodach i deszczu. Osobiście polecam pomimo małego prestiżu tej marki.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gratuluje! Ja tez kupiłem jett lite - w styczniu. Uważam te buty za jedno z tych "zajebistych" odkryć. Pomimo że do tej pory jeździłem w alpinestarsach - tez polecam jetty.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#23 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytałem o tych Jet, ale we Włoszech mało kto w nich jeździ i brak konkretnych opinii. Napiszcie coś więcej o nich, moje czewiki się rozpadły i coś trza kupić. Myślałem o crossfajerach, cena podobna, ale jak te sa tak zajebiste to moze i ja kupię.  
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja moje jety kupiłem poniżej 800 zł - model na rok 2013. Za te 800 nie miałem crosfajerów ani tcxów do wyboru tylko formy, axo boxery i najwyżej alpinestarsy tech 3.  Jett model 2013 nie mają kolorowych naklejek i nie ma koloru do wyboru - tylko białe. Nosze cywilne 42,5 - kupiłem 43 i sa ok - numeracja nie jest zaniżona. Mam szeroką stopę i wysokie podbicie, ale pasują.  Zrobiłem od stycznia w butach 11h w warunkach jazdy crosowej i enduro. Trwałość -dopiero się okaże.  
		
		
		
		
		
		
			Dlaczego jestem zadowolony: - Łatwo się wkłada - bo cała góra plastikowa się odciąga do tyłu. - dół buta jest z jednej wytłoczki plastiku - nie ma się co porwać i rozejść - do kostki-absolutnie wodoszczelny- bo plastikowy kalosz. - zrobiony z plastiku przypominającego butelkę pet - ściśnięty między podnużkiem a drzewem - na plastiku małe odgniecenie- podnużek w exc-ku wygięty - Zakres ruchu zawiasu- bardzo duży - (nie wiem czy nie za duży w razie "W"), ale łatwo się przemieszczać, ruch tylko góra dół - na bok nogi nie skręcisz bo plastikowy zawias trzyma. -bardzo lekkie - "piesza pomoc" potrafi zmęczyć - w tych butach jest lżej - niski profil czubka buta- łatwo wchodzi pod dźwignię zmiany biegów - materiałowy but zapina się na gołą nogę lub skarpetkę, potem ochraniacz i na ochraniacz mieśći się plastik - mało które buty oprócz alpinastarsów da radę zapiąć z ochraniaczem na moją grubą nogę. - zapięcia aluminiowe, bardzo pewne, proste, zapinają się nawet w błocie - nie otwierają się jak w tcx-ach i nie są czułe na piach jak w alpinestarsach -Sporo elementów buta wymienialnych minusy - podeszwa plastikowa bez bieżnika z zaokrągloną piętą - na błocie na nogach ciężko chodzić - but jest plastik, wyściółki mniej niż w alpinestarcach czy tcx ach - noga musi się spocić, ale mi się zawsze poci i nie wierzę że but crossowy oddycha.. - mój but to tańsza wersja - skarpeta nie jest wyciągana, but materiałowy jest zgrzany z dolnym plastikowym butem. Na razie się nie rozwarstwia i wygląda solidnie - ale w pralce go nie wypiorę a wewnętrzną skarpetę w tcx-sie tak. - But ładny i biały jest tylko do pierwszego użycia- potem żeby były białe to trzeba by cifem szorować - ale ja mam w dupie wygląd. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 16.03.2016 o 11:09  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam też wersję z niewyciąganą skarpetą - kolor czarny. Dla mnie akurat podeszwa bez bieżnika to plus - w Bieszczadzkich warunkach większość ziemi to klejący ił, który przykleja się do każdego bieżnika. 
		
		
		
		
		
		
			Potwierdzam spostrzeżenia motormaniaka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za opinie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Minusem jest na pewno niewymienialność podeszwy - chyba że się wulkanizuje, ale to i tak trudniejsze do wykonania. Ja w swoich crossfire już raz wymieniłem i cieszę się że jest taka opcja, choć mam wersję SRS (też daje radę) i podeszwa na śruby 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			OD spodu plastikowego odlewu buta przykręcana jest na jedna śrubkę - taka wymienna "mini podeszwa".  Jest tylko w miejscu gdzie stoisz na podnużkach- przed piętą.  
		
		
		
		
		
		
			Wygląda to tak: http://allegro.pl/wymienna-podeszwa-...987183796.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdzie te jetty są dostępne?  
		
		
		
		
		
		
			wytapatalkowano 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Np na allegro 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gdzie przymierzyć/kupić w Wawie SIDI crossfire | zombi | Archiwum | 6 | 07.10.2011 11:18 |