|  03.03.2016, 11:37 | #4331 | 
|  |   
			
			A propos wydechu crfy: Original exhaust weight 4.8 Kg Weight Termignoni exhaust 2.47 Kg http://www.ebay.com/itm/TITANIUM-EXH...1Ws4aZ&vxp=mtr Czemu dolar nie jest po 2 pln   | 
|   |   | 
|  03.03.2016, 11:56 | #4332 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Ale trzeba zobaczyc jak to do ramy jest mocowane. Wolalbym zeby ten gmol przy upadku absorbowal energie a nie gial rame. Nastepny komentarz mam do ostrego giecia (ten dziub na gorze). Lepiej jakby to bylo bardziej lagodne i nie robilo dziury w kolanie czy brzuchu podczas wypadku. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  03.03.2016, 12:04 | #4333 | 
|  |   
			
			Słuszne uwagi - nie jest to jeszcze etap produkcyjny - po prostu nie było sensu "pieścić" detali do pierwszych testów skuteczności gmola. Po fazie testów nastąpi etap wprowadzania zmian - głównie estetycznych. Mniej więcej takie będą zmiany wprowadzone:   Ostatnio edytowane przez tommi : 03.03.2016 o 12:06 | 
|   |   | 
|  03.03.2016, 12:10 | #4334 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Gorne mocowanie; mozna wyzej dac? Serwis; pamietajcie zeby dalo sie zdejmowac boczki do wymiany filtrow! 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  03.03.2016, 12:21 | #4335 | |
|  |   Cytat: 
 Ad1. Będzie cacy. Ad2. Nie wiem, pewnie tak - estetyka czy wpłynie na lepszą ochronę? Ad3. Jak będzie zbyt ciasno, to wystarczy odkręcić mocowanie przy wahaczu. Raczej nie odsuniemy gmola na 10 cm od afry, żeby był lepszy dostęp, ale dzięki za uwagi - dawaj więcej   | |
|   |   | 
|  03.03.2016, 12:29 | #4336 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 Miasto: Inowrocław 
					Posty: 137
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 10 godz 6 min 31 s |   
			
			Pamiętajcie, że w gmolach NAJWAŻNIEJSZE jest to, żeby przy uderzeniu w niego się nie pokaleczyć i mimo tego, że moto ma ostre kształty, to w gmolu o żadnej ostrej krawędzi nie może być mowy.
		 | 
|   |   | 
|  03.03.2016, 13:50 | #4337 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 585
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s |   
			
			Płyta pod silnik do kompletu  Amor co prawda nadal nieosłonięty   | 
|   |   | 
|  03.03.2016, 14:23 | #4338 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   | 
|   |   | 
|  03.03.2016, 14:29 | #4339 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 2. Mechanicznie jest to lepiej bo mniejsza dzwignia na gore (sam sie nie rozumiem co pisze). Chodzi o to zeby bylo mocowane wyzej bo lepiej z mechanicznego punktu widzenia. 3. To jest niestety baaaardzo konieczne i nie wyobrazam sobie wogole cos demontowac przy gmolach jak chce zmienic czy wyczyscic filtry! 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  03.03.2016, 15:11 | #4340 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 585
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s |   | 
|   |   |