|  18.02.2016, 13:36 | #4251 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			
na ochronę się nie narzeka bardziej na słabe możliwości zamocowania tej ochrony... ale widać, iż wszyscy producenci ciśną na czas.. więc może na spokojnie powstaną solidne gmole u producentów co cenią sobie solidność funkcjonalność oraz chociaż w jakimś stopniu estetykę....
		 | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 16:57 | #4252 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: zarzyca/strzelin 
					Posty: 1,657
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s |   
			
			stekacie i stekacie na te oslony , w bigu jest plastikowa i jak dotad nigdy nie mialem jakichkolwiek klopotow z jej trwaloscia czy funkcjonalnoscia , a zdazylo mi sie nie raz pprzywalic w perzeszkode itd.  przesadzacie panie   
				__________________ BMW r100gs suzuki dr750big | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 18:04 | #4253 | 
| Administrator  |   
			
			No wiesz jedni wolą ciut przesadzić z ochroną i nigdy nie naprawiać inni zaryzykować i wrócić na lawecie...... co kto lubi. Kiedyś przejeżdżaliśmy w poprzek torów kolejowych, ja swoją 03 pacnąłem osłoną silnika o tor i nawet nie pomyślałem by sprawdzać skutki a kolega co to miał plastikową w swoim motku z 15 minut leżał o oglądał czy czegoś nie zmiażdżył bo plastik ustąpił jak też i jego mocowanie. Także wolę mieć pewność niż obawy przed skutkami. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 18:09 | #4254 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Dzieju, nie chwal się za bardzo tą osłona, bo ja potrafiłem nia tak stuknąc o kamień,ze z kartera olej się sączyc zaczął...Osłona osłoną , ale MUSZĄ byc tam te gumy , które odzielaja silnik od osłony. Wszystko zalezy gdzie się jeździ...     | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 18:11 | #4255 | 
| Administrator  |   
			
			Nie chwalę się. Wszystko można zniszczyć , pytanie tylko jak szybko. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 19:16 | #4256 | 
|  |   
			
			A propos gmoli, warto je mieć. Chłodnice 5 900 pln. Netto.  Używek na allegro nie widziałem   | 
|   |   | 
|  18.02.2016, 19:38 | #4257 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Z innej beczki.  Czy nowa AT ma wskaźnik ile kilometrów można przejechać do tankowania? Chyba GS12 ma coś takiego 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  19.02.2016, 09:58 | #4259 | 
| Zarejestrowany: Feb 2016 
					Posty: 9
				 Motocykl: RD03   Online: 11 godz 51 min 2 s |  Punkt G 
			
			Sadzicie,że mozna cały czas jeździć na włączonym "G" ,wg mnie lepiej zmienia i redukuje nawet na asfalcie.
		 | 
|   |   | 
|  19.02.2016, 10:08 | #4260 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 179
				 Motocykl: CRF1000D Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s |   
			
			
Wg instrukcji przycisk G zmniejsza poślizg sprzęgła, zmiana biegu trwa krócej. Pytanie powinno być, czy ten tryb pracy ma wpływ na szybsze zużycie elementów sprzęgła/skrzyni i jeżeli tak to czy znacząco? Znając odpowiedź na takie pytanie można się zastanawiać czy jeździć tak cały czas. I pamiętać, bo po wyłączeniu zapłonu to ustawienie nie jest zapamiętywane.
		 | 
|   |   |