| 
			
			 | 
		#4251 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
na ochronę się nie narzeka bardziej na słabe możliwości zamocowania tej ochrony... ale widać, iż wszyscy producenci ciśną na czas.. więc może na spokojnie powstaną solidne gmole u producentów co cenią sobie solidność funkcjonalność oraz chociaż w jakimś stopniu estetykę....
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4252 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			stekacie i stekacie na te oslony , w bigu jest plastikowa i jak dotad nigdy nie mialem jakichkolwiek klopotow z jej trwaloscia czy funkcjonalnoscia , a zdazylo mi sie nie raz pprzywalic w perzeszkode itd.  
		
		
		
		
		
		
			przesadzacie panie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4253 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No wiesz jedni wolą ciut przesadzić z ochroną i nigdy nie naprawiać inni zaryzykować i wrócić na lawecie...... co kto lubi. 
		
		
		
		
		
		
			Kiedyś przejeżdżaliśmy w poprzek torów kolejowych, ja swoją 03 pacnąłem osłoną silnika o tor i nawet nie pomyślałem by sprawdzać skutki a kolega co to miał plastikową w swoim motku z 15 minut leżał o oglądał czy czegoś nie zmiażdżył bo plastik ustąpił jak też i jego mocowanie. Także wolę mieć pewność niż obawy przed skutkami. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4254 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieju, nie chwal się za bardzo tą osłona, bo ja potrafiłem nia tak stuknąc o kamień,ze z kartera olej się sączyc zaczął...Osłona osłoną , ale MUSZĄ byc tam te gumy , które odzielaja silnik od osłony. Wszystko zalezy gdzie się jeździ... 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4255 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie chwalę się. 
		
		
		
		
		
		
			Wszystko można zniszczyć , pytanie tylko jak szybko. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4256 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A propos gmoli, 
		
		
		
		
		
		
		
	warto je mieć. Chłodnice 5 900 pln. Netto. ![]() Używek na allegro nie widziałem  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4257 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z innej beczki.  
		
		
		
		
		
		
			Czy nowa AT ma wskaźnik ile kilometrów można przejechać do tankowania? Chyba GS12 ma coś takiego 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4259 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2016 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 11 godz 51 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sadzicie,że mozna cały czas jeździć na włączonym "G" ,wg mnie lepiej zmienia i redukuje nawet na asfalcie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4260 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: CRF1000D 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Wg instrukcji przycisk G zmniejsza poślizg sprzęgła, zmiana biegu trwa krócej. Pytanie powinno być, czy ten tryb pracy ma wpływ na szybsze zużycie elementów sprzęgła/skrzyni i jeżeli tak to czy znacząco? Znając odpowiedź na takie pytanie można się zastanawiać czy jeździć tak cały czas. I pamiętać, bo po wyłączeniu zapłonu to ustawienie nie jest zapamiętywane.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |