|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
Licząc na kolanie...wyjszło mi, że gdyby te śruby miały przenosić całą moc silnika, to przy największym obciążeniu, musiałby by sobie poradzić z momentem na zębatce zdawczej o wartości ~328Nm.
Jako, że są dwie, na średnicy 44mm, to na jedną działałoby jakieś ~3727N. M6 w klasie 8.8 wytrzyma na ścinanie około 2995,2N W klasie 12.9 będzie to jakieś 5054,4N i powinny urobić z rozsądnym współczynnikiem bezpieczeństwa. Tak więc jak coś...to lepiej nie kupować zwykłych M6 z TESCO
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" |
|
|
|