![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Jako ze w mojej AT miałem oprócz oryginalnego wielkiego cygara trzy inne tłumiki, nie mogę się zgodzić by tłumik sam w sobie powodował spalanie oleju.
Generalnie jak się do AT TA wkłada komin fi-60 od R1 to bankowo spada mocno moment obrotowy w niskim zakresie i moto ciągnie dobrze już tylko w średnim i wysokim zakresie obrotów. Od kręcenia gazem rośnie temp w silniku, temp oleju, moto wiecej pali paliwa i na końcu też oleju. Efekt potęguje stosowanie filtrów K&n i innych zubażaczy dawki paliwa w silniku. Na żadnej z 3 przelotówek na dystansie 50 000km afryka nie wciągneła nawet 100ml oleju i dalej go nie łyka. Na przelotówce o ograniczonym wyziewie (fi-50) afryka ciagnie z dołu od 2000rpm jak lokomotywa. Co do regulacji.. nie za bardzo jest też po zmianie wydechu co regulować. Można po 1000km sprawdzić synchro i skład mieszanki(dawke paliwa) Ot taka moja skromna opinia zebrana z kilku lat ekspolatacji królowej a wcześniej transalpa 600 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Polak nie wieloryb na Lofotach czyli nie ma zgody na wydanie zgody | bajrasz | Trochę dalej | 47 | 09.01.2015 22:26 |
Tłumik | Pawel | Wszystko dla Afryki | 21 | 22.09.2008 14:06 |