![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,735
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 41 min 13 s
|
![]()
U mnie było to samo i okazało się, że osłona silnika. Ciężko to zlokalizować więc stwierdziłem że odegnę osłonę (w najwyższym punkcie koło kranika) i się okaże. Pomogło.
Spróbuj, powinno wyjść taniej niż łańcuszki ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Drgania powyżej 5000 | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 28.03.2009 22:32 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 07:10 |
Filtr paliwa powyżej pompki | Zazigi | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.06.2008 18:17 |