|   | 
 | |||||||
| Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  20.10.2015, 15:13 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   
			
			Las pokazuje się że radzi sobie świetnie, bo nie ma crossowców i enduro w lesie w liczbie znaczącej. Jest zakaz i wielu to hamuje. Gdzie jest rozryte znacząco, wcale sobie świetnie nie radzi. I nie ma znaczenia kto właśnie to rozrył. czy motocykl, koń czy firmy zajmujące się pozyskaniem drewna. tylko w tym ostatnim przypadku, każdy jest zgodny, że zaraz wchodza prace mające na celu przywrócenie zalesienia w tym miejscu/ Cross i enduro to różnica? Jaka, jeśli dla ustawy to jedno i w obecnej definicji ustawowej ani cross, ani enduro, ani inny pojazd posiadający silnik spalinowy nie może jeździć. To ograniczenie też ma swe zalety. Szczególnie w okresie suchej jesieni i czasu zbierania grzybów. Ostatnio edytowane przez Ziarko : 20.10.2015 o 15:17 | 
|   |   | 
| Tags | 
| lasy , legalny adv , legalny off , sytuacja prawna , zasady jazdy | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Śladów na legalny szwędacz po Bieszczadach potrzebuję | King Of Snake | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 18.07.2012 10:37 |