|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  06.10.2015, 10:16 | #11 | ||
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: DE 
					Posty: 154
				 Motocykl: DRZ400S   Online: 3 miesiące 1 dzień 4 godz 29 min 0 |   
			
			Dzięki wszystkim za rady. Chyba zdecyduje się na szukanie koła. Jak na złość sprzedają same komplety.... Na forum FM człowiek który zajmuje się zawodowo mechaniką polecił mi wybić pozostałą bieżnię łożyska, założyć nowe i śmigać... Cytat: 
 Cytat: 
 | ||
|   |   | 
|  06.10.2015, 10:26 | #12 | 
|  |   
			
			Za dobre koło też zabulisz, ja szukałem do crf to poniżej 500-600 ciężko było pewne kółko. U mnie piasta dobra była, reszta zła, za 650 zaplotłem na excelu i nowych szprychach. W aucie miałem podobnie rozwalone, przetoczyli i jeżdżę drugi rok, działa.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 10:37 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Musi działać. Z robotę tokarz manualny weźmie góra 30-40 pln. Więc chyba nie majątek.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 10:50 | #14 | 
|  |   
			
			a propo, ważny jest stan dystansów w kole. Nie wiem jak w drz ale w xr na tyle dystanse pracują wewnątrz simeringu i wycierają w nim (w dystansie) wgłębienie, potem nie ma szczelności nawet na nowych uszczelniaczach. Wiosną założyłem wszystko nowe. Nie chciało mi się czekać i płacić za oryginalny nowy dystans to kumpel wytoczył mi ze zwykłej stali. Po 3,5 tys. km w łożyskach gnój, dystans z wyjechanym rowkiem od uszczelniacza. Oryginalne dystanse utwardzane są mocniej, pewnie nie zawadzi przesmarować przy zakładaniu.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 11:44 | #15 | 
|  Zarejestrowany: May 2012 Miasto: hwasty 
					Posty: 199
				 Motocykl: RD04 Przebieg: JEST   Online: 1 miesiąc 4 dni 52 min 31 s |   
			
			Drz tak samo ma z dystansach są przeważnie amelinjowe,  ja też miałem epsuto Piaste wkleiłem łożysko na klej do tego celu, pomiędzy łożyska wstawiłem rurkę aby łożyska opierała na nich i od nowa wytoczył dystansu i śmiałe pół roku
		 | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 11:58 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 761
				 Motocykl: GSX,EXC   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 1 min 55 s |   
			
			Czy mi się wydaje, czy na zdjęciu jeszcze siedzi zewnętrzna bieżnia od łożyska? Jeśli tak, to ją wybij, wstaw nowe łożysko i dzida. Nie zapomnij tylko o naprawie uszczelnienia jak pisali wyżej. Pozdrawiam. | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 12:28 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: DE 
					Posty: 154
				 Motocykl: DRZ400S   Online: 3 miesiące 1 dzień 4 godz 29 min 0 |   
			
			Właśnie udało mi się wybić tą bieżnie, jest piękne miejsce na łożysko także temat uważam za zamknięty   Pozostało dorobić jedynie tulejkę. Dzięki jeszcze raz wszystkim.     | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 12:47 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 Miasto: Gdynia 
					Posty: 1,398
				 Motocykl: RD 03,  LC4 ADV Przebieg: x83000 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 |   
			
			Siwy dobrze prawi, rezta też   Odnośnie tulejek dystansowych w kolach, w exc również mam aluminiowe i miałem wyraźne rowki, przetoczyłem je na kolejny rozmiar simeringu i po problemie, jednak zdaje sobie sprawę ze przyjdzie taki moment ze ten patent przestanie działać. Dodatkowo wymiana łożysk dwa razy w sezonie, pozniej łapią luz i piasty pękają itp. | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 19:42 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 38 min 50 s |   
			
			Zimeringi w piastach kół warto nasmarować smarem o podwyższonej odporności na wodę. Przy każdym zaglądaniu do kół to robię (oczywiście usuwając wcześniej syf). Ameliniowe dystanse wtedy żyją dłużej, łożyska też mają sucho. Kto smaruje ten jedzie   zdrowia 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  06.10.2015, 20:16 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: DE 
					Posty: 154
				 Motocykl: DRZ400S   Online: 3 miesiące 1 dzień 4 godz 29 min 0 |   
			
			Dobre rady   Panowie a zna ktoś dobrego tokarza w Warszawie godnego polecenia który dorobi taką tulejkę? | 
|   |   |