| 
			
			 | 
		#3171 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 588
				 
Motocykl: brak 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Spalanie, spalanie ... i co ci po tym spalaniu  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3172 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdecydowanie... Koledzy raportują nawet 4,5 litra, co zamierzam potwierdzić organoleptycznie już niedługo  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3173 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			LC8  
		
		
		
		
		
		
			Oleju wchodzi 3l reszte z czwórki przeznaczam na dolewki. Przy napierdzielaniu(nie paleniu kapcia) tylko latanie na kole, wchodzenie i wychodzenie z zakrętów bokami opona szybko schodzi. A najszybciej opona znika na szutrach. Tył praktycznie cały czas idzie w poślizgu na luźnym. Nie miałem scorpiona, za to miałem save rockrider i zeszłą mi w 2tyś, w tym mało asfaltu i K60 zrobiłem 3 tyś i prawie pół nie ma... Mam teraz conti atack pewno wytrzyma dłużej ale wątpie żeby 18tyś. Daje jej max 10-12tyś. Ale jak wiadomo wszystko zależy od stylu jazdy, ale 950 na gaźnikach to nie afra czy transalp-nie lubi jak się wolno jeździ i prosi się od odwijanie i świrowanie. Spalanie; LC8 przy delikatnej jeździe po wioskach spalił mi 5,5l,alpejskie drogi solo dynamiczna jazda 6,5-6,7l, atostrada załadowany w dwie osoby 140-150km/h 7-7,2l. Wszystko sprawdzone w ten weekend. W terenie spali tyle ile mu wleje a nawet więcej.... 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 30.07.2015 o 16:45  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3174 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Heh, to bardzo ładne spalanie jak na tak wściekły silnik... to średnio tylko 0.5~ więcej niż moj trampek, a mocy 2x tyle.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3175 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			strobus1- ja pisałem że to opinie posiadaczy z forum lc4 ,a co do wożenia kobity to miało być okazjonalnie 3-4 razy w roku dalej niż 100km.Forumowicze mi odradzili ale jednak trochę kusi .Najgorsze że nie ma nikt znajomy i nie mogę się przejechać popróbować a mam ochotę. i nie mówię nie . Pozdrawiam.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3176 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 1,601
				 
Motocykl: nie mam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeśli myślisz zabierac kobitę na ten motór, to spójrz jeszcze raz na kobitę i  na ten motór.  I zdecyduj czy chciałbyś sam siedzieć w tym miejscu, które zostaje wolne, gdy już kierowca jest za sterami.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3177 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			LC8 - to taka nowsza Królowa z pazurem. LC4 to hard enduro przebrane za motocykl turystyczny. Jest mniej uniwersalne niż konstrukcja dwucylindrowa. Koszty utrzymania nieco niższe. Miałem podobne rozterki duży czy mały ADV. Wybrałem małego bo jeżdżę sam, na asfalt mam samochód + przyczepę i w planie typowo szosowy motocykl pod kontem przejażdżek z Żonką. 
		
		
		
		
		
		
			Ciągle się biję z myślami o zmianie mojego adv na jakieś lżejsze ustrojstwo. Ale tak to już jest, jazda po górach wciąga... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3178 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 1,398
				 
Motocykl: RD 03,  LC4 ADV 
Przebieg: x83000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Polecamy exc, jak na razie, ale też mi trzęsie kierownicą jak zły  
		
		
		
		
		
		
		
	  Roni, ja bym brał lc8 ale ja jestem zielony w pomarańczach  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3179 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oglądałem KTMa 950. Rwie jak poj....y, zero wyczucia w gazie, nic fajnego. 
		
		
		
		
		
		
			Ale nie o to chodzi. Po włączeniu zapłonu pierdzi pompka paliwa, jak wcześniej oglądałem 990 to był ładny, jednolity dźwięk, a tu takie pierdy prprprpr, nie wiem czy to normalne. Kolejna sprawa- bardzo ciężko zapala, trzeba 3-4 razy załączać zapłon i pompować te paliwo, żeby łaskawie po 2sekundach kręcenia odpalił. Jak już odpali to za chwile gaśnie. I to wszytsko przy idealnej pogodzie. Co to może być i jakie mogą być koszty napraw? Dalej, obrotomierz nawet nie drży, a skacze po 1cm w góre i w dół przy wyższych obrotach, ale to już nie takie ważne. Martwi mnie tylko to odpalanie i pompa paliwa. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3180 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W 990 masz pompę wysokiego ciśnienia do wtrysku. W 950 niskiego do gaźnika. Po dłuższym postoju chwilę pierdzi. Potem nie powinna. Odpalanie to raczej kweestia regulacji gaźników lub luzów zaworowych.  
		
		
		
		
		
		
			sorki za błędy i wypaczenia, literówki itp... z tapatalka się pisze  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wolniej ale dalej Cierpliwości  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |