Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.07.2015, 09:24   #11
olecki79


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
olecki79 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ziarko Zobacz post
Ludziom wiele rzeczy nie pasi, szczególnie gdy są:
- Polakami
- nigdy nie jeździli automatem


Prawda jest, że z holowaniem kiepsko. Ale ten problem dotyczy ogólnie coraz większej ilości aut, np. Citroena z zawieszeniem pneumatycznym.
Ale prawda jest taka, że laweta szybciej Cię zabierze wprost w ręce mechanika. Czy kolegi BMW którego unieruchomił komputer, bo nie zrobił wymiany oleju przy wymaganym przebiegu, więc po przejechaniu iluś tak set km, uznał że dalej się nie godzi. Po podłączeniu do kompa, i nadaniu sygnału że olej wymieniono - maszynka chodzi dalej. Trza będzie się przyzwyczaić.
A czy skrzynia DCT wejdzie do stałego zestawu? Zależeć będzie od większości użytkowników a nie 3 malkontentów
Oczywiście główne zalety dotychczasowej Afriki można stracić - odporność, niewrażliwość, prostota konstrukcji. Choć pierwsza gwiazdka tego "nieszczęścia" już jest - pompa paliwa. A mozna było grawitacyjnie
Citroeny od długiego czasu mogą być holowane.
olecki79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.