![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Napęd DID 525VX zwykły praktycznie nie smarowany regularne topienie w błocie, mało jazdy po piachach - wytrzymał 35 tys. km i zaczęły rolki odpadać
Razem z tym łańcuchem założyłem zdawczą sunstara - wytrzymała 30 tys i ząbki odpadły Tył JT 46z jeszcze by dała radę. W tym sezonie założyłem znowu DID 525VX + przód zębatka JT, tył JT 47 i po przejechanych kilku tys km śmiem twierdzić, że ten napęd nie wytrzyma nawet połowy przebiegu poprzednika. Nie wyciągnał się ale już lata jak szmata na boki.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kuchenka z puszki. Sprawdź to! | dery | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 30 | 08.12.2013 15:28 |