| 
			
			 | 
		#3061 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Piotrków Trybunalski 
					
				
				
					Posty: 1,133
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 80800 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 51 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fihu, o tym nie pomyślałem - być może to jest właściwy trop. 
		
		
		
		
		
		
		
	Fassi - podkładka była, w dodatku zaklepana na śrubie jak trzeba - pneumat ją odkręcał do demontażu ! Panowie, może jeszcze jakieś podpowiedzi ? I najważniejsze - co z tym fantem zrobić i jak to zrobić żeby było dobrze, skutecznie i nie za drogo.....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3062 | 
| 
			
			 gadzik 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Człuchów 
					
				
				
					Posty: 301
				 
Motocykl: ktm adventure 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 27 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli był łańcuch za mocno napięty to ten gumowy ślizgacz powinien się wytrzeć do zera
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3063 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 31 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ropuch, no to moze podkladka byla za cienka i nie trzymala. Pokaz powierzchnie boczne zebatki. Wzglednie nie bylo dociagniete momentem odpowiednim. Na beemce od JAgny chyba jest 150 Nm 
		
		
		
		
		
		
			Nie moglo wyrobic zebow bez ruchu zebatki. No chyba ze walek z najlepszej jakosci gownolitu ![]() Naprawa bedzie nielatwa. Spawarka albo wymiana walka. Bo klej sie wysika jak taka moc obejrzy. Albo duza podkladka i doyebac ta srube momentem 50% wyzszym. I nie uzywaj pneumata do skrzyn biegow. zjebalem tak kiedys skrzynie w mercu... 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Ostatnio edytowane przez fassi : 22.06.2015 o 23:12  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3064 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Piotrków Trybunalski 
					
				
				
					Posty: 1,133
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 80800 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 51 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jutro postaram się wkleić zdjęcia pacjenta czyli rzeczonej zębatki, może ona coś podpowie  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Klej raczej odpada, bo nie bardzo wierzę, że da radę - nie ma się już czego złapać ![]() Spawarka na sezon może ogarnie ten bałagan ale naprawa lekko przeraża właściciela tego wynalazku   koszty kosztami tylko jak zrobić to poprawnie czytaj fabrycznie ?Rozumiem, że śruba dociska zębatkę tak by ta nie pływała po jej długości ale na zdrowy chłopski rozum w tym przypadku nie są tam przenoszone jakieś WIELKIE siły   No chyba że ranty zębatki powolutku wyrabiały powierzchnię wałka i w końcu go ścięły ?FAK 52700km na szafie i taaaka niespodzianka  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3065 | 
| 
			
			 Unus pro omnibus, et omnes pro uno. 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Tychy 
					
				
				
					Posty: 1,098
				 
Motocykl: 990 R, 520 EXC 
Przebieg: w km ;) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 38 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawa sprawa. Ja jak zmieniałem w moim, to nakrętka była lekko dokręcona. Zębatka miała luzy, a nakrętka zabezpieczona zaklepaną podkładką. Wyglądało na fabrycznie nowe. Ciekaw jestem jak wygląda zębatka. 
		
		
		
		
		
		
		
	Napęd miałem fabryczny po 2 sezonach i przebiegu jakieś 25 000. Zużycie tylko na zębach łańcucha, wielowypust na wałku i zębatce był bez zarzutu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3066 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój przy przebiegu 30tyś zero śladów zużycia, nakrętka też lekko dokręcona trzymało ją zabezpieczenie. Za bardzo naciągnięty łańcuch zniszczyłby wcześniej łożysko na wałku. 
		
		
		
		
		
		
			Widać że awantura to godny następca afryki, pompa mitsubiszi w 950 zużyty wieloklin  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3067 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie  a nie PSJ  
		
		
		
		
		
		
		
	 ? jazda na za niskich obrotach i odkręcanie z nich .powodujące zbyt udarową pracę ,dość mocnego silnika ?Pytam bardziej doświadczonych .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3068 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poniżej 4 tyś nie ma się co zapuszczać a najfajniej silnik pracuje pow 5tyś.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3069 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Powodem demolki jest para emerytów. Naprawi Pan Kazio, spawacz. Koniec kryminału. 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3070 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			PS.  W robicie mam taką historię codziennie. Generalnie to silnik lubi dostać w piz#^*@! #/ a nie jakieś glaskanie Jasia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |