|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Online: 5 godz 25 min 49 s
|
Motul 15w50. Tak sobie myślę, że jakby wymiana uszczelniaczy pomogła chociaż w 50% to problem byłby rozwiązany. Nie chce mi się wierzyć, żeby padły pierścienie, ale wszystko jast możliwe. Muszę wykręcić chyba świeczki i zobaczyć, czy na tłokach jest tłusty nagar. Przy padniètych uszczelniaczach olej powinien spływać na tłoki po trzonkach zaworów. Chyba, że ktoś zna inne nieinwazyjne metody diagnostyczne...
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 1 godz 31 min 57 s
|
Gdzieś to kiedyś wyczytałem. Trzeba mieć obserwatora jadącego za Tobą. Obserwacje czynimy na 3-4 biegu i wyższych obrotach.
Jak dasz zdrowo w palnik i jest dym palonego oleju to pierścienie. Jeśli zamkniesz rolgaz na wysokich obrotach i wtedy kopci to uszczelniacze zaworowe. |
|
|
|