![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Stwierdziłeś niesprawność obydwu korków i nadal jednego z nich używasz zamiast wymienić na sprawny w obie strony....... nie rozumiem tej naczelnej filozofii ![]() Zrób listę co tam jeszcze nie działa to kompleksowo temat pociągniemy ![]() Jeśli tłoczki nie ciekną to ich wymiana niewiele wniesie do sił hamowania. Jeśli podciekają to mogły ci nasączyć szczęki i to że je masz nie oznacza że wytwarzają tarcie. Szczęki masz twarde czy miękkie to jest też istotne. Możesz mieć słabe uszczelnienie tylnej sekcji w pompie hamulcowej i gubisz ciśnienie mimo braku jakichkolwiek zewnętrznych wycieków. Raviking już wspomniał , elastyczne , spracowane i wiekowe gumowe przewody też mogą mieć w tych siłach swój niekorzystny udział. No i podstawowe pytanie czy kiedyś było lepiej a teraz gorzej czy po prostu szukasz większej skuteczności.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |