![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Białystok
Posty: 28
Motocykl: XT660
![]() Online: 5 dni 3 godz 3 min 34 s
|
![]()
A ja używam czegoś takiego. Najważniejszy element tego ustrojstwa, to ramię z łychą do zdjęcia opony z rantu. Ściągnięcie laczka jest bajecznie proste. Gdyby stawiał opór, pomogę mu łyżką.
Do zakładania, jako smarowidło stosuję rozcieńczony płyn do naczyń podawany z rozpylacza. Zakładanie zawsze z lekko napompowaną dętką, co by jej nie przyszczypnąć. Zmiana oponki zajmuje mi 15-20 min. Wcześniej też walczyłem z imadłem, ale wiedziałem, że musi być jakiś prosty i przyjemny sposób. I znalazłem panaceum. ![]() ![]() Działo to tak. https://www.youtube.com/watch?v=ryf-vwKntZw https://www.youtube.com/watch?v=87UQZyZrPEQ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przy okazji wymiany lozyska tylnego kola... | e200g_ | Hamulce, kola, opony | 10 | 09.11.2008 19:24 |