|  31.12.2014, 18:13 | #1481 | 
| Fazi przez Zet  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Berlin 
					Posty: 7,564
				 Motocykl: RD07 Przebieg: ∞ Galeria: Zdjęcia   Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 25 min 32 s |   
			
			Kristos, najbardziej rozczaruja sie chyba KTMiarze i BMWiarze zajebistoscia nowej Afryki    
				__________________ Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. | 
|   |   | 
|  31.12.2014, 21:34 | #1482 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 37 min 58 s |   | 
|   |   | 
|  01.01.2015, 00:16 | #1483 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   | 
|   |   | 
|  01.01.2015, 18:53 | #1484 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Warszawa / Ankara 
					Posty: 354
				 Motocykl: SD 04 Przebieg: 17000 +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s |   | 
|   |   | 
|  02.01.2015, 11:26 | #1485 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  02.01.2015, 12:28 | #1486 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Poznań i okolice 
					Posty: 42
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 dzień 8 godz 37 min 0 |   
			
			Z tego, co pisze MCN wynika, że nowa AT ma mieć ok. 110KM, a wtedy trzeba będzie odpowiednio duży piec wsadzić. Duży piec, to ciężka rama i w efekcie duża wagaâŚehhh⌠Wkrótce ma się.ponoć pojawić adwenczerowe AJP, które choć zapowiada się na cięższe niż.CCM, to jednak nadal ma być.lekkie (ok. 160 kg). Jeśli Honda chce robić.nową AT, to niech pójdą.drogą CCM i AJP, a nie BMW z ich świetnym, ale mimo wszystko nielekkim F800GS (że o F800GS Adventure nie wspomnę).   | 
|   |   | 
|  02.01.2015, 12:53 | #1487 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			i skrzynka dct... wiec waga niska pewnie nie bedzie    
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  02.01.2015, 13:52 | #1488 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Łaziska Górne 
					Posty: 929
				 Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie Przebieg: x34tys Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s |   
			
			Nie oszukujmy się, jeśli nie użyto cudownie lekkich materiałów, to wagowo będzie co najmniej F800GS.
		 | 
|   |   | 
|  02.01.2015, 14:22 | #1489 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   Cytat: 
 Mamy lepsze technologie, nowe materiały, mamy podgląd z innych konstrukcji...Oczywiście wydech trzeba będzie zmienić.. Czy to nie jest możliwe? Jest. Wystarczy ,że producent zechce to zrobić. Mam nadzieje ,że tak będzie wyglądał TRU Adventure.. | |
|   |   | 
|  02.01.2015, 14:35 | #1490 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   
			
			BO z drugiej strony, ma być większy, mocniejszy silnik...
		 | 
|   |   |