![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 40
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 dni 5 godz 45 min 2 s
|
![]()
Nie żebym chciał krakać ale realia są takie, że wcześniej czy później to ścierwo Ci padnie a grawitacja nie zawsze tyłek uratuje Zwykle to wina styków i wtedy zamiennik Tourmaxa od Larssona rozwiązuje problem ale u mnie poza stykami nie trzymał zawór zwrotny wewnątrz pompy. Efekt był taki, że pompa chodziła non-stop przyspieszając degradację styków ale tyle dobrego, że gaźnik jakimś cudem dostawał wystarczająco, żeby bydlę napędzić (zawór ma za zadanie po napełnieniu gaźnika stawić opór i zatrzymać pompę, aż gaźnik znowu łyknie. I tak cyklami). Tyle, że trudno z taką niesprawnośćią planować dalsze wyprawy. Ja sprowadziłem pompę z tego źródła: http://www.ebay.pl/usr/felcoproducts...p2047675.l2559 Pompa OK ale styki badziewne, wstawiłem jej z Larssona i na razie jest święty spokój. Oczywiście, zawsze można oryginał za jakie 8 stów...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
Kolego, grawitacja jest ok, ale tylko do pewnej prędkości. Mniej więcej 120 km/h. Jeśli zdarzają Ci się przeloty autostradowe, gdzie chciałbyś pomykać szybciej, musisz mieć pompę. Moja rada: zregeneruj tą, którą masz i postaraj się o zapas, który będziesz na stałe wozić w kufrze. Oryginał u pana Hondy kosztuje nieprzyzwoicie drogo (ok. PLN 1300), więc taką opcję olej. Możesz trafić na allegro niedrogo pompy od Hondy Deauville 650, Hondy CBR 600 F3, albo Yamahy Fazer 600 - to wszystko jest taka sama pompa jak w AT, czyli produkt koncernu Mitsubishi. W przypadku pompy z Fazera wymiany mogą wymagać wtyczki, bo są trochę inne. Minimalnie inna jest też obudowa (mocowanie), ale jeśli masz trytki to spokojnie założysz.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Jak tak czytam i przypomnę sobie moje przejścia z tym paskudztwem (pompa, nie afra) to cieszę się jak patrzę na Trampka który owej pompy nie posiada
![]() W pompie rzadko bo rzadko ale padają nie tylko styki, mi jedna przestawała działać po ok 20 kilometrach, rozgrzewała się i zacierała. Po ostygnięciu spoko. Na grawitacji wiadomo - AT jechać jechała ale nie było tak jak powinno. Powodzenia w walkach. Pomyśl o mikuni - ma swoje wady ale jest to jakaś alternatywa ![]() No i jak jochen napisał - warto zerknąć na pompy z innych motocykli - sprzęty typu fazer, CBR nie robią takich przebiegów jak AT na ogół zatem większa szansa na zakup oryginalnej pompki w lepszym stanie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie | sailor | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 05.06.2012 11:01 |
pompa paliwowa - odpowietrzanie? | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 21.11.2011 23:02 |