Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.12.2014, 16:19   #17
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,841
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 5 godz 29 min 5 s
Domyślnie

Klanol nie do końca chyba masz rację. Temat był wielokrotnie wałkowany.
Regulator działa na zasadzie zwierania do masy nadwyżki prądu. Im mniejsze obciążenie tym więcej się grzeje. Każde poprawienie jego chłodzenia wyjdzie mu na lepsze.

vtwin90 ciekawe miejsce na regler. W dobrym stanie musi być połączenie i przewody bo woda podczas jazdy w deszczu może narozrabiać.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Regulator Napięcia Jaki?? darkier Układ elektryczny i zapłonowy 46 17.10.2022 12:04
Regulator napięcia fh014aa wolly Układ elektryczny i zapłonowy 2 19.07.2011 09:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.