![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Fajne zdjęcia, tez tak jezdze (tylko nie o 4 rano), ale od kiedy mam AT częściej po lasach i innych krzaczorach.
Zazdroszczę małopolski, wychowałem sie w Tarnowie i troche jeszcze pamiętam te okolice. Gdzie nie pojedziesz masz mega tereny do jazdy enduro czy też turystycznie. Opony: Jeżdziłem na anake 2 i były perfekt na asfalt, względne na suche szutry. Mam obecnie TKC i na asfalt są porównywalne, a w terenie o niebo lepsze przede wszystkim przód. Zrobiłem na nich w tym sezonie ok 10 kkm i jeszcze jest bieżnik na tyle, a przód ma niewielkie zużycie. Nie mam co przesadzać z tym zużywaniem sie tyłu w tkc. Choć pewnie zalezy to od sposobu jazdy. Co do lasów, mam podobnie nie wjeżdżam jak jest szlaban lub zakaz, w innym przypadku wjeżdżam. Jak idą ludziska zwalniam itd, itp. Czy zna koś osobiście kogoś kto dostał mandat za jazdę po lesie ![]() Wychodze z założenia, że wszystko jest dla ludzi i należy z tego korzystać ale z głową nie robiąc trzody i chamówy. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyprawa po klepki Czałczescu, czyli Rumunia, czyli jak ty się dziecko nie boisz?! | zaczekaj | Trochę dalej | 151 | 07.06.2015 19:33 |
Łuny w Bieszczadach - czyli w 3 godziny śladem książki | czosnek | Polska | 12 | 14.04.2010 10:44 |