Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.11.2014, 11:38   #11
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
Domyślnie

Ja również kibicuję temu sprzętowi ale mam już parę wiosen na karku i życie mnie nauczyło aby z pewną dozą ostrożności podchodzić do każdej rewelacji. Dane "katalogowe" wyglądają fajnie. Testerzy jednak dostrzegli pewne niedoróbki i dlaczego o nich nie mówić?
Oprócz słabej subframe, zauważyli też źle spasowaną, trzeszczącą i mocno drgającą owiewkę, czy twarde przednie zawieszenie. Na razie to drobiazgi ale przecież nikt jeszcze nie wykonał testu długodystansowego tej maszyny. Obawy budzi też ograniczona siec serwisowa. Owszem silnik BMW/Kymco ale trochę pomotany więc chyba nie identyczny jak ten w BMW G450. Zresztą silnik to nie wszystko. Do tego ewentualne naprawy gwarancyjne, a ile będzie ASO w PL? Jedna, dwie? No i cena. Znana jest już w USA, 12000 USD, a w podobnej cenie mają tam KTM-a 690, który jest tylko 10kg cięższy i dla wielu stanowi lepszą alternatywę.
Jest szansa, że w Europie będzie GP450 będzie tańszy o ok 20% bo odpada część danin podatkowych.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.