|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  01.09.2014, 10:42 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			
Mirmił bardzo go chwali. Ma od razu duzy zbiornik i jest tańszy od DR sporo. I zawiecha seryjna lepsza podobno.
		 | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 10:59 | #22 | 
|  |   
			
			Miałem xt 600e, teraz mam xr 600r i ten drugi mniej się do jazdy w 2 osoby nadaje. Jest lżejszy, stopek brak, kanapa chyba też krótsza. Na asfalcie xt był lepszy, gorszy w terenie. xr600 odwrotnie. XT to niegłupi wybór na uniwersalny sprzęt terenowo-asfaltowy.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 11:36 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 13 s |   
			
			nieglupia tez moze byc pegaso jak do niej sie wrzuci 21 calowe na przod - tak jak moj brat wykonal... za jakies 300 zlotych..
		 | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 13:50 | #24 | |
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Kraków 
					Posty: 160
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s |   Cytat: 
 Każdy singiel w niezłym stanie jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem do Twoich potrzeb. Ja na wszelki wypadek bym wolał motocykl chłodzony powietrzem/olejem, ale chłodzenie wodą bardzo przeciez takich prostych silników nie komplikuje. Największym wypasem jest dla mnie DR650SE Puszka - z zawieszeniem WP i gaźnikiem FCR. Gdyby nie cena całości, to dla mnie wyprawowy ideał. Ostatnio edytowane przez electro : 01.09.2014 o 13:53 | |
|   |   | 
|  01.09.2014, 14:36 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			
Pegaso bardzo fajny ale nie stawialbym go w jednej linii z prostymi, lekkimi singlami chlodzonymi pędem powietrza.
		 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 14:49 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Kraków 
					Posty: 160
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s |   | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 16:13 | #27 | 
|  |   
			
			Dolacze sie do pytania i tematu, bo stoje w tym momencie przed podobnym dylematem. Jednak nie szukam maszyny na dlugie wyprawy poniewaz mam do tego inny sprzet. Jednak interesuje mnie powiedzmy pojechac na lawecie w pewne miejsce i szutrami, krzakami polatac przez tydzien. Podobnie jak zrobila Jagna z Rafałem. I zastanawiam sie co z tych 2 bedzie lepsze, a moze DR350? Chlodzony powietrze, lekki. Co prawda mocy nie ma za duzo, ale nie potrzebuje jej do pchania sie pod wysokie gory   A moze XT600E? Pozdrawiam, Kamyk | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 16:22 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 13 s |   
			
			Zawsze warto przejechac sie tez lc4 640 enduro ew. adventure.   Zawiecha juz jest w cenie motocykla. | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 16:33 | #29 | 
|  |   
			
			Wyboru wielkiego nie ma w tym segmencie i kasie do 10 tys.  - XT600 e - DR 650 se - KTM LC4 - KLR 650 - XR 650L - tych prawie nie ma w ogłoszeniach Wszystko zależy jak bardzo terenowy ma to być motocykl i ile masz kasy na wydanie. Ja bym chyba wybrał exc 525   
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  01.09.2014, 16:49 | #30 | 
|  |   
			
			Jak ma jeździć na przyczepce to bardziej terenowy. Jeśli samotna turystyka off, to chyba SE. Dobra, trwała konstrukcja. Prosty w obsłudze i całkiem bezawaryjny. Mi bardzo przypadł do gustu ale sprzedałem bo potrzebuję motocykla bardziej uniwersalnego.
		 
				__________________ Jedynka do dołu! | 
|   |   |