![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 56 min 10 s
|
![]()
W gaźnikach afrykowych szczególnie tych z "większymi" przebiegami częstą przyczyną braku możliwości ustawienia punktu synchronizacji jest zasysanie powietrza poprzez wyrobione łożyska ślizgowe osi przepustnic.
Widoczny wtedy efekt zmian wartości podciśnienia przy dociskaniu osi przepustnic może być tego objawem.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Scottoiler- zrób to sam - Montaż | podos | Wszystko dla Afryki | 60 | 28.01.2016 22:25 |
Kuchenka Kelly Kettle - zrób to sam | Poncki | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 12 | 22.01.2013 10:14 |
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 27.03.2012 10:39 |
[FAQ] - Synchronizacja gaźników (co 12kkm). | newrom | Regularne czynności serwisowe | 25 | 07.06.2011 15:19 |