![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Gdańsk
Posty: 177
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 9 s
|
![]()
Sęk w tym, że są jeszcze przepisy o homologacji pojazdów (od czerwca ubiegłego roku) i motocykl z wózkiem bocznym jest sklasyfikowany jako zupełnie inna kategoria pojazdu niż jenośladowy.
Pewnie dopuki nic się nie wydarzy to nie będzie wielkiego problemu nawet podczas kontroli policji. Problem się zaczyna w momencie wypadku albo nawet stłuczki. Ubezpieczalnie szukają dziury w całym i napewno się przypierdzielą, ża taki motocykl jest homologowany tylko jako jednośladowy i nikt nie dopuścił go do sprzęgania z wózkiem bocznym. W dowodzie na pierwszy rzut oka nie zgadza się jeszcze liczba osi. Idelanym rozwiązaniem jest wpis w dowód "motocykl przystosowany do jazdy z wózkiem bocznym" ale sęk w tym jak taki wpis uzyskać... |
![]() |
![]() |