![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
|
![]()
Gdzieś mi się zapodziała... oni mają 14 dni na ustosunkowanie się do twojego żądania, po tych dniach (kalendarzowych) ustawowo uznaje się że żądanie naprawy jest zasadne i mają spełnić twoje żądania. Niestety czas naprawy nie jest ustawowo określony i chyba w karcie gwarancyjnej też nie ma o tym słowa... Jak składałem pismo do rzecznika to właśnie i mi objawił się problem z brakiem skserowanej karty gwarancyjnej, o ile dobrze pamiętam to teraz nie dali mi w ogóle karty tylko międzynarodową gwarancję, ale nie jestem tego pewien, postaram się sprawdzić i dam znać może jutro.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 18:04 |