![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
klanol,kazmir,jednej rzeczy nie rozumie.w przekazniku,ktory mam sa dwie "stopki" z numerem 87.jedna jest na zewnetrznej stronie a druga w srodku,miedzy innymi "stopkami".ktora wykorzystac do podlaczen?i na zdjeciu rozebranej pompy sa dwa miejsca z numerem 87.jak to podlaczyc?wiem ze orginalnie 87 ki sa ze soba polaczone.ale na zdjeciach sa rozlaczone.czyli od przewodu 87 i od srubki 87 musza isc dwa przewody do przekaznika.i gdzie ktory wchodzi?i co to za przewod oznaczony jako 85?
Ostatnio edytowane przez myku : 14.12.2008 o 22:44 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |