|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  05.12.2008, 15:19 | #11 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   Cytat: 
 Wynika z tego, ze przeładowanie jest szkodliwe dla wszystkich typow aku niezaleznie czy zel czy zwykły, jak rownież ze calkowite rozlawowywanie przyspiesza zniszczenie cel - poprzez zasiarczenie. Czyli automat na pewno jest sprawniejszy niz zwykle aku - utrzymując je w stanie permanentnego naladowania. Wiec jak ktos nie ma zadnego - lepszy bedzie raczej automat. Reszta - pilnowac prądu ladowania i obliczac jego czas. tylko jak? to obliczyć? 11 Amperogodzin to 11h ładowania kompletnie rozladowanego aku pradem 1A? Ale aku co ma 0 Volt to jest tylko nowy... Powiedzmy ze mierzymy i ma 12.2V. Rozladowany. Co dalej? Skąd wiem ile prądu zostało a aku? naladowany ma 12,6. 
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | |
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| pytanie o gmole.... | hans | Wszystko dla Afryki | 39 | 07.06.2010 17:43 |