![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 51 min 50 s
|
![]()
Nie mam jeszcze w rękach tego tłumika, nie montowałem go nie wiem jak na nim chodzi moto, ale z doświadczenia wiem że jak moto ma za luźny tłumik to traci moc na najwyższych obrotach.
Choć powtarzam nie wiem jeszcze jak będzie się zachowywać afra na motadzie, ale podejrzewam że jak panowie z motada włożyli tam DB z jeszcze z tą śmieszną siatką to chodzi o zmniejszenie przepływu spalin. Po drugię nie lubię jak jest za głośno, jeśli bym nie przerabiał afry to najchętniej zostawiłbym ori tłumik, ale on ciężki strasznie i ciężko z ziemi dźwigać ![]() Po trzecie ori komin będzie psuł mi linie afry rallllly
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 26.09.2013 o 11:49 |
![]() |
![]() |