![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]() ![]() raz na rok mozna sobie pozwolić a co do do tych magicznych śrubek którymi każdy kręci w lewo i prawo..... sa to śruby regulacyjne składu mieszanki dla niskich obrotówl kiedy przepustnica jest zamknieta! dysza wolnych obrotów wpuszcza kanalikiem paliwo,a na końcu tegoz kanaliku znajduje sie końcówka tej magicznej śruby która reguluje ilośc przepływającego paliwa(przy zamknietych przepustnicach) czyli ustala skład mieszanki dla niskich obrotów. w momencie otwarcia gazu skład mieszanki reguluje mnóstwo rzeczy(dysza główna,filtr powietrza,średnica przelotu gaznika i wiele wiele innych) jeśli sie ktoś z tym nie zgadza to niech mi znajdzie dyszę główną z regulacja wielkości otworu ,albo gaznik z regulowaną średnicą przelotu reasumując otwierając gaz te regulacje w dupe wsadzić ,dotyczą tylko niskich obrotów przy zbyt wyhręconych pojawi sie bicie w wydech za dużo paliwska przy zamknietych przepustnicach
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ Ostatnio edytowane przez motomax : 06.02.2013 o 00:37 |
![]() |
![]() |