| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na 130 daje się 2,5~3,0 cala
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Krosno 
					
				
				
					Posty: 606
				 
Motocykl: VARADERO HRC ,BMW R 1200 GS-ADV , EXC 350 F, KLR 650 c 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 10 godz 8 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Biały, ta Afra na fotce z 18-tką była Pawła z Jasła/ale ją sprzedał/, wiec się  
		
		
		
		
		
		
			  do Niego i będzie Pan zadowolony... 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Kto nie ma wrogów , nie ma i przyjaciół...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 6 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokładnie jak Mirmil podał: 130/90-18 felga chyba 2,15". Założysz 80 i też będzie, choć 90 przy niskim ciśnieniu nieco lepiej felgę chroni.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 01.02.2013 o 19:36  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździłem ostatnimi czasy na takim komplecie 80-100-21 i 120-100-18 , jeżdżąc na niskim ciśnieniu nie trzeba się obawiać o pokrzywienie obręczy , muszą być jednak zamontowane trzymaki . Opona tylnia o takim profilu mieści się w wahaczu na obreczy 18' .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 - jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ? (ogólne wrażenia) - jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ? - jak jest na piaskach ? - jak jest z wyjazdem z błota itp. ? - jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ? (np. awaryjne przed przeszkodą) Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń ![]() W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki. pozdrawiam i oczywiście czekam Ostatnio edytowane przez Sławekk : 02.02.2013 o 08:16  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Czernica 
					
				
				
					Posty: 140
				 
Motocykl: Transalpinus Rex 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Off przez duże "O" Africą proszę litości to jest ciężki turystyczny motocykl choćby był na kołach 26 z górala. 
		
		
		
		
		
		
			Więcej do "O"ffa to wsk125 pasuje. 
				__________________ 
		
		
		
		
	KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wroclaw 
					
				
				
					Posty: 2,387
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 40.000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to musisz Gumbas pojeździć ze Sławkiem ,Miszą i tą bandą Troglodytów błotnistych:-)))))))
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Agent 0,7  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyjaśnię  
		
		
		
		
		
		
		
	Nie miałem na myśli offu gdzie ludzie toną w bagnie łamiąc sobie kończyny. Na naszym forum są panowie, którzy zapuszczają się w miejsca, nazwijmy je "trudne" na oponach np.E 09 . Kilka osób zakłada C02, jest to opona bardziej ostra i pewnie więcej potrafi . Mam nadzieję, że kolega Biały podzieli się informacjam w stylu " ta opona przy tej szerokości nie daje rady - musi być C02 " Każde spostrzeżenie będzie cenną wiedzą. mam nadzieję, że pomogłem  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam dwa komplety kół na szosę anaki i wpuściłem się z rok temu w c02 i c11 na przód (wcześniej uganiałem trochę crossami i z tąd ta decyzja) myślałem że będzie ok. ale nie do końca. Na ostrych oponach typu c2 jest niemiłosiernie niemiło na asfalcie i twardszych drogach, masz wrażenie jakby Ci sie rama wyginał po prostu drift na dwóch kołach a w terenie no cóż na pewno lepiej targa ale jakoś rewelacji niema. Afryczka jest za ciężka na ostre klocki. Ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Powodzenia w eksperymenowniu. 
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: PRZEWORSK 
					
				
				
					Posty: 412
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Porównanie koło AfricaTwin 17'' + mitas E09 140/80 vs AfricaTwin 18'' + PIRELLI MX EXTRA 120/100 
		
		
		
		
		
		
			1) waga odpowiednio 13,5 kg vs 12,5 kg 2) średnica odpowiednio 73 cm vs 79 cm 
				__________________ 
		
		
		
		
	1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 20:01 | 
| Koło 18" | Artuditu | Wszystko dla Afryki | 26 | 23.02.2009 22:29 |