| 
			
			 | 
		#271 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Bergen-NO, Brzesko-PL 
					
				
				
					Posty: 56
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 80000 
				
				
				 
Online: 3 dni 7 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Troche z innnej beczki, bo sam miałem dwie nawigacje Larka kupione jako nowe (nie pamiętam nazwy modeli, ale żadna nie była to AT, jednak producent ten sam)... Wrażenie po eksploatacji w ciężarówce, czyli w ekstremalnych warunkach dla nawigacji - raczej kiepskie. Obydwie gubiły zasięg, baterie szybko się starzały, nawet niekiedy miały problemy z uruchomieniem. Ogólnie przy tym przykrym doświadczeniu z tanią nawigacją sprawdza się powiedzenie: "Co jest tanie to jest drogie", więc kupiłem w końcu Tom Tom'a i jestem w końcu zadowolony  
		
		
		
		
		
		
			  Tylko dlaczego nie mogłem tak zrobic od razu   Obecnie jestem na kupnie navi do moto i na pewno nie będzie to modle LARK AT coś tam   Dziękuję za uwage i pozdrawiam...
		
				__________________ 
		
		
		
		
	There is just one and only queen and her name is THE AFRICA TWIN  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#272 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2009 
				Miasto: Polichno 
					
				
				
					Posty: 871
				 
Motocykl: TA 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Miałem na TA 35.7 umarł po którejś tam glebie jak pękł wyświetlacz . ![]() teraz mam larka at z pierwszego wypustu i jest Już ponad dwa sezony OK. Teraz pytanie do Rambo Czy oglądając wnętrzności to ciągle ten san lark at ? Bo wiemy że firma lark to tylko brenduje wyroby z chińskiej republiki  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#273 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zmieniają co pare miesięcy jakieś bolączki jakie zgłasza im serwis 
		
		
		
		
		
		
		
	(tak ja to widzę) Dalej jest to owoc maksymalizacji zysków i minimalizacji kosztów.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#274 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie jeśli ktoś ma padniętego Larka AT na sprzedaż ( w rozsądnej cenie) to odkupie w celach przeprowadzenia  badań  przez "A" normalnych członków koła X  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() O moich poczynaniach postaram się napisać na tutejszym forum Proszę na  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#275 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: TYCHY 
					
				
				
					Posty: 430
				 
Motocykl: SD02 
Przebieg: 000000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 18 godz 42 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stalem sie szczesliwym posiadaczem Larka 35AT :-). (to sie jeszcze okaze ) A pytanie moje takie-jak macie podlaczenie stacji dokujacej do instalacji elektrycznej? Bezposrednio pod akum czy jakos inaczej? Szukalem po forum i chyba cos przeoczylem :-)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Kiedyś Tygrysek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#277 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też mam bezpośrednio  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#278 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: TYCHY 
					
				
				
					Posty: 430
				 
Motocykl: SD02 
Przebieg: 000000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 18 godz 42 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ja też będę miał bezpośrednio  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Kiedyś Tygrysek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#279 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 106
				 
Motocykl: Nie stać mnie na nową 
Przebieg: Żaden 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 50 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja też mam podciągnięte pod aku, tylko że załącza się dopiero po zapłonie, tak więc ładuje się tylko w czasie jazdy
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	KTM 950 SUPER ENDURO R   byłTeraz jest 690 rally enduro  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#280 | 
| 
			
			 Turysta DualSport 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Chorzów 
					
				
				
					Posty: 584
				 
Motocykl: KTM 1200 6T 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można też przez przekaźnik 12V. Jak motek jeździ cały dzień w wysokich temperaturach,  
		
		
		
		
		
		
			baterię w tych nawigacjach łatwo przegrzać (przestaje się ładować, a prąd oddaje), więc przynajmniej na postojach odpoczywa. Myślę, że dobrze jest wyprowadzić z aku dwie wiązki, jedną bezpośrednio, drugą przez przekaźnik. Obie z nich zakończyć kostką ,,damską'', a ładowarkę moto i np. gniazdo zapalniczki zakończyć kostką ,,męską''. Wówczas łatwo szybko podpiąć nawi czy coś innego tam gdzie trzeba. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |