Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.04.2008, 08:45   #6
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Jak to nie ma. Wkładasz twardszą sprężynę, siadasz dupskiem na Afri i na tej twardszej tył ci mniej siada niż na miększej prawda Poza tym nie wiem jak inne ale ta z Wilbersa jest minimalnie dłuższa niż oryginał ...

Oczywiście wymiana sprężyny na twardszą ma sens tylko wtedy gdy na oryginalnej brakuje nam regulacji żeby prawidłowo ustawić SAG.

Aha i to nie są teoretyczne rozważania bo po wymianie sprężyny, przy maksymalnym skręceniu regulacji ledwo dostaję całymi stopami do ziemi przy moim wzroście 193 cm ...

Ostatnio edytowane przez hubert : 08.04.2008 o 08:55
hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy to wina zawieszenia? krzeszu Rama, zawieszenia, napęd 16 13.08.2013 23:26
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online BIAŁY Regularne czynności serwisowe 4 20.04.2011 11:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.