Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.10.2012, 13:26   #13
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Nowy GS12 dalej będzie 12 (1170cm3), tyle, że cieczochłodzony i z caaaałą listą wodotrysków:

Cytat:
Najważniejsze cechy nowego BMW R1200GS 2013:

Silnik zaprojektowany kopletnie od nowa dla zapewnienia topowej dynamiki w segmencie
Pojemność 1170 ccm, moc 92 kW (125 KM) przy 7700 obr/min oraz 125 Nm przy 6500 rpm.
Głowice z pionowym przepływem dla polepszonej wydajności i osiągów
Kompaktowe chłodzenie cieczą/powietrzem dla optymalnego zarządzania ciepłem
Prosty silnik z kompaktowym, lekkim i jeszcze lepiej dopasowaną sztywnością wału korbowego
Pionowo podzielona skrzynia silnika w konstrukcji open deck
6-biegowa skrzynia zintegrowana z silnikiem, sprzęgło antyhoppingowe oraz z ograniczona siła niezbędna do operowania dźwignią
Nowy system dolotowy zwiększający osiągi oraz przepustnica o średnicy 52 mm
E-gas ze specjalnymi funkcjami dla zwiększonego komfortu i płynności podróżowania
Innowacyjny system wydechowy z elektronicznym zaworem dla optymalnej charakterystyki osiągów oraz wzmocnienia dźwięku boxera
Dowolnie wybierane tryby Rain, Road, Dynamic, Enduro oraz Enduro Pro z trzema trybami sterowania elektroniczną przepustnicą w połączeniu z ASC (automatyczna kontrola stabilności), ABS oraz ustawieniami ASC dla off-roadu, jak również różne tryby pracy Dynamicznego ESA
Nowe zawieszenie ze sztywniejszą ramą i przykręconą tylną ramą pomocniczą
Zoptymalizowany, lekki wał Kardana teraz po lewej stronie
Nowo zaprojektowany Telelever z przodu i EVO Paralever z tyłu dla precyzyjnej kontroli nad maszyną
Przeprojektowana geometria ramy oraz dłuższy wahacz dla wyśmienitej trakcji
Optymalna szerokość i pozycja siedzenia oraz regulowana kierownica
Optymalna i regulowana wysokość siedzenia
Rozmiary kół: 120/70 R19 z przodu oraz 170/60 R17 zaprojektowane specjalnie dla BMW
Przeprojektowany system hamulcowy z radialnie montowanym zaciskiem Brembo Monobloc z przodu oraz 2-tłoczkowym, pływającym zaciskiem z tyłu na większej tarczy (Ø 276mm, wcześniej 265mm)
BMW Motorrad Integral ABS w standardzie
Półaktywne zawieszenie Dynamic ESA (opcja)
Reflektor przedni z optymalną wydajnością świecenia oraz dzienne światło LED (opcja)
Pierwszy na świecie motocykl z pełnym reflektorem LED oraz światłem do jazdy dziennej (opcja)
Nowy system elektryczny z wydzielonymi funkcjami
Dodatkowe przełączniki elektryki
Elektroniczny tempomat (opcja)
Przystosowanie do zamontowanie nawigacji BMW z Multi-Controller
Regulowana szyba obsługiwana jedną ręką, dająca wyśmienitą ochronę przed wiatrem
Siedzenie z wieloma ustawieniami dla perfekcyjnej ergonomii
Szybko demontowalne mocowanie tablicy rejestracyjnej do jazdy offroad
Zwiększony prześwit (+ 8 mm)
Nowe zegary z komputerem w standardzie. PRO komputer w opcji
Cztery schematy malowania: Alpine White, Racing Red, Blue Fire and Thunder Grey Metallic
Szeroki zakres specjalnych dodatków oraz akcesoriów dla motocyklisty


W linku mnóstwo fotek i szkiców
http://motormania.com.pl/newsy/nowos...ecza-juz-jest/

Z ciekawostek, będzie dostępna przednia lampa LED, ciekawie!

__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650

Ostatnio edytowane przez majki : 03.10.2012 o 13:29
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.