|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,803
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 1 godz 59 min 28 s
|
To, że jest w linii drogi oznacza raczej oś drogi, bo oczywiście jest znacznie poniżej punktu, gdzie patrzymy jadąc.
IMG_3735.jpg IMG_3631.jpg IMG_3593.jpg IMG_3655.jpg Czy do ramki tripa, czy do jego dwóch śrub- będzie drżało tak samo, bo to część amortyzowana. Pierwsze ramię, jakie zrobiłem, było zamocowane identycznie, ale o połowę krótsze, w kształcie niedokończonego C. Było bardzo sztywne, nie potrzebowało zamocowania górą. Było lepiej niż z boku na kierownicy, lepiej, niż centralnie na kierownicy, ale zasłaniało tripmaster, z którego chętnie korzystam. W nocy mi również nie przeszkadza. W kwestii bezpieczeństwa każdy musi odpowiedzieć sobie sam. W czasie wypadku może zdarzyć się wszystko. Wybieram mniejsze zło, bo uważam, że byłbym częściej narażony na wypadek spuszczając oko z drogi i zerkając w bok i w dół na nawigację niż teraz, z powodu samego ramienia osłoniętego nawigacją. Ostatnio edytowane przez ATomek : 04.09.2012 o 09:26 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Lark FreeBird 35AT | Guziec | Hardware | 665 | 06.12.2018 09:14 |
| Lark 35AT - nowe menu | Wegrzyn | Zastosowanie praktyczne | 41 | 13.05.2014 01:14 |