![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Jeśli chcesz mieć idealny pomiar, to wepnij voltomierz bezp. do aku i zrób wyłącznik na jednym z przewodów prądu zasilająco-mierzonego, aby się nie świecił cały czas.
Tylko moim zdaniem nie ma to większego sensu. Voltomierz ma Ci pokazać ewentulana awarię. W tej konfiguracji - podpięcie pod stacyjkę, z pewnością zaalarmuje Cię gdy coś się stanie (urawana klema, poluzowana klema, zasyfiona wtyczka, urwany przewód, czy zasiarczony aku itd).. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |