|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  18.09.2008, 13:35 | #19 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			mnożysz powierzchnie tloka * wysokość komory spalania , i przy twoim założeniu jest to pojemność głowicy, ale nie możesz tego skrócić. Bo Po wsadzeniu większych tłoków głowica będzie miała ciągle "starą" średnicę , pozatym powinieneś we wzorze napisąć  "/  wysokosc komory spalania* pow tłoka.  Ale nie wnikajmy..... Kiedyś, jak bawiłem sie w rasowanie 2T to wlewało sie strzykawką przez otwór od świecy olej żeby sprawdzić pojemność głowicy, bo policzyć tródno. A musiałem to robić bo powyżej 12 atm silnik dzwonił..... (moto: cz cross) 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   |