Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.04.2012, 12:04   #11
Marcin-BB

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bielsko Biała
Posty: 1,683
Motocykl: TA 600/rd03
Przebieg: 48ooo
Marcin-BB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 19 min 21 s
Domyślnie

Ten przekaźnik "za reglerem" jak to nazwałeś, ma za zadanie odcinać pompę gdy zgaśnie silnik- takie zabezpieczenie na wypadek wypadku
Jeśli to on daje popalić to go omiń i będziesz wiedział czy to jego wina czy nie. Wydaje mi się jednak, że skoro pompa działa- a przestaje dopiero po chwili - to to nie wina tego przekaźnika tylko samej pompy. Posprawdzaj jeszcze wszystko 2 razy- może coś jest źle złożone Też ostatnio przy wymianie styków źle założyłem nowe i myślałem że pompa zdechła na amen
Marcin-BB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwowa FACET. e200g_ Uklad paliwowy i wydechowy 98 06.06.2014 22:47
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 11:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 21.11.2011 23:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.