| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#81 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja się podepnę (mam licznik Trailtecha) - jak macie zamocowany czujnik przy zawiasie upside down  
		
		
		
		
		
		
		
	  - ten mój czujnik jest dosyć duży Ja zrobiłem narazie prototypowo z blaszki z Inpostu taką jakby literkę omega i dokręciłem do osłony lagi. Nie jestem z tego zbyt zadowolony - boje się że go urąbię zaraz w terenie - niby dałem dwie duże podkładki celem wzmocnienia ...ale https://picasaweb.google.com/babel19...57200414933890  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam przy dolnym mocowaniu zacisku i też mam mieszane uczucia. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ma ktoś orginalny czujnik magnetyczny acewella? W jakiej odległości umieściliście go od magnesu (u mnie magnes od twadego dysku). Do 100 km/h wskazuje ok. a powyżej tej prędkości wskakuje najpierw na 180 km/h, a potem znowu się normalizuje i spada na np. 112 km/h. Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 29.03.2012 o 10:56  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bąbel, bardziej bym się bał o tą pętelkę z przewodu hamulcowego + badyl/gałąź/drut...  
		
		
		
		
		
		
			  Czujnik wygląda w miarę ok, nie jest za bardzo narażony na kontakt z otoczeniem. A nie dało by się go zamocować na styk z osłoną lagi?W 690 czujnik jest przykręcony na płasko po wew str lagi, ale tam jest dużo mniejszy ten element. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#84 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A czujnik kurna duży jest  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu jest chyba fotka mocowania czujnika  
		
		
		
		
		
		
			![]() i kolejne: ![]() ![]() Śruba tarczy z wbudowanym magnesem  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 15.04.2012 o 00:34  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witajcie wszyscy Wyznawcy Acewell'a!! 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Czy możecie się podzielić projektami zabudowy tego ustrojstwa w motocyklu   Szukam inspiracji, bo jeszcze wszystko przede mną. Licznik już podpięty- i dzięki bezsennej nocce w "Stajni Motocyklowej" wszystko działa jak trzeba- Dzięki Szparag!!Teraz czas na jakiś gustowny kokpit, ale bez szału i tysiąca gadżetów. Stelaże i owiewki będą oryginalne- póki co! W kokpicie ma być tylko Acewell, może przyszłościowo miejsce na navigację i tyle- w końcu cała wojna była o to by było prościej i lżej a nie o to by jedne graty zastąpić innymi ![]() Jak ktoś może sie pochwalić swoim rozwiązaniem i nie ma nic przeciw, że skopiuję to proszę o zdjęcia. Z góry dzięki! Jak ktoś poratuje gotową formą do wycięcia to oczywiście nagroda w postaci 70% -owej gruszkówki czeka!  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nikt nie chciał podpowiedzieć to wystrugałem sam. 
		
		
		
			Tzn. ja pomyślałem i narysowałem a Michał Merta wyciął z blachy alu 2mm Jak by ktoś chciał podobne to proszę o  - póki co szablon mam!![]() Na razie jest satynowane alu a będzie czarny mat albo lakier strukturalny!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#88 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Tuchów / Redditch 
					
				
				
					Posty: 614
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pikne to!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			eloeloelo 
		
		
		
		
		
		
			ja też zrobiłem sobie dobrze acewellem ale niestety .. obrotek nie działa jak trzeba. ogólnie to skacze i dokładność wskazania pozostawia wiele do życzenia. 0-1500 zaniża 1500-4000 zawyża, powyżej 4000 niestety zaniża + wahania. fok. podłączony jest bezp do jednego z przewodów wyzwalających cewki jak to sobie acewell wymyślił /od razu była na tym przewodzie złączka/. jakieś pomysły  ?tak BTW to instrukcja była w chińskiemangielskiem, sporo niedomówień a poza tym nie ma żadnej wzmianki o tym jak skalibrować obwód koła przy użyciu dołączonego czujnika nakręcanego na ślimak prędkościomierza. rozwiązanie dość eleganckie wymaga jednak skalibrowania z GPS metodą prób i błędów. po założeniu na 2 biegu dojechałem do 250kmh ![]() na koniec co do samego acewella rzeczy które mnie wkurzają już po krótkiej chwili użytkowania: 1. menu działa tylko w jedną mańkę a funkcji jest sporo. więc, żeby przejść np. z trip1 do odo trzeba przeklikać całą 'drabinkę'; 2. nie ma możliwości podłączenia sterowania na kierownicę. patrząc na powyższe przydałoby się bo zanim się doklika tam gdzie trzeba można wywinąć niezłą figurę; 3. nie ma możliwości prostego włączenia nieaktywnych diód w panelu kontrolek; 4. no i na koniec pewna niekonsekwencja: prędkość pokazywana jest z dokładnością co do jednego miejsca po przecinku /&^%$^$# po co to komu!?/ za to nie mogli zrobić tak z odległością. byłby drogomierz do RBooka jak coś. esz... upierdliwy ja ![]() matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas, może to pomoże z obrotami: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=13462  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |