|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Ale to niesie za sobą pewne niekorzystne konsekwencje: w głębokiej koleinie szybciej się zaklinuje moto i noga jest niżej, czyli częściej może o coś zahaczyć. Ja akurat bym nie zmieniał prześwitu w terenie i do tego te 139ojro...za mniejszą kasę przerobię kanapę na wyższą i może trochę bardziej wygodną.
No i jak niższe podnóżki to trzeba by coś porzeźbić z dźwignią hamulca, bo będzie za wysoko, a ori regulacja jest uboga.
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |