| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 184
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 godz 41 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak wyglądają moje koła od TTR po malowaniu proszkiem. 
		
		
		
			Koszt to ok 250-300 zeta za koło , malwanie i szprychowanie. Problemem były szprychy w większości urwały się nyple. Koła zniosły cały sezon bez obic i głębszych rys. Chciałem anodowac te koła ale koszty troche chore ok. 300 za obręcz i jeszcze szkiełkowanie którego nikt nie chciał się podiąc.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Centralny Jarek 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 2,206
				 
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no piękne cacko 
		
		
		
		
		
		
		
	to jest połysk czy pół ![]() te pourywane nyple gdzie zamawiałeś   same nyple czy ze szprychami 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 184
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 godz 41 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolor pólmat i kiepskie zdięcia  
		
		
		
		
		
		
		
	szprychy tu http://www.bartnik.com.pl/ Szprychy na tylne koło 5mm grubości wyszly ok 170zł  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 347
				 
Motocykl: exc 530,gs500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja zamawiałem szprychy w Częstochowie tylko w innej firmie bardzo rozsądne ceny ok 4zł z nyplem
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 Centralny Jarek 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 2,206
				 
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			napiszesz jeszcze dokładne długości szprych, byłoby wszystko w jednym miejscu 
		
		
		
		
		
		
		
	są dwie długości  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Skoro piszecie o kwotach i konkretnych firmach , to jestem bardzo ciekaw jak się takie szprychy po 4 zł sprawują ? Różnica w cenie jest porażająca 130 euro kosztuje komplet akcesoryjnych szprych na jedno koło . Jeździł kto dwustu kilowym klocem po krzaczorach na tych szprychach . Jestem ostrożny w takich kwestiach , nie mniej jednak chętnie przeczytam konkretną oponie .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 184
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 godz 41 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			szprychy najlepiej wysłac na wzór , bo są np. różnie gięte . 
		
		
		
		
		
		
		
	A co do trwałości to gościu co mi szprychował , robi sporo kół do bmw i zakłada te szprychy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znam problemy z kołami szprychowymi w bmw , firma używa kiepskiej jakości obręczy , ale szprychy to inna kwestia . Wiem ze szprychę za 4.5 euro tez produkują ludzie , zapewne część tej kwoty płaci się za nazwę . Szprychy o których piszę są używane w sporcie wyczynowym , jeżdżą na nich zawodnicy i zapewne to jest gwarancją jakości . Mam trochę osobistego doświadczenia z kołami i mógłbym pisać długie wywody na ten temat , ale nie o to chodzi , więc krótko . 
		
		
		
		
		
		
			Użyłem kiedyś szprych naszego producenta ( nie znałem wtedy firmy z Częstochowy o której tu mowa ) , człowiek od którego kupiłem pomarańczę nie wiedział ze trzeba sprawdzać i regulować naciąg , trzeba było wymienić obręcze razem ze szprychami , obręcze kupiłem nowe ( w tych czasach nie wiele było używek do kupienia ) chciałem trochę zaoszczędzić na szprychach wiec wysalałem na wzór i dorobili mi na obydwa koła . Po kilku wyjazdach w krzaczory , pękło 6 na tyle i 2 na przodzie i tak dalej , przy próbie dociągnięcia czy popuszczenia zrywały sie gwinty , grubość szprych była taka sam ja w tej co wysłałem na wzór , szprychowanie zostało wykonane jak należy , znaczy nic nie przeciągnięte i za mocno . Chcąc uniknąć podobnych przygód , nie używałem więcej wynalazków . Wiem że Paweł z BB używa szprych naszych producentów , robił mi klika kół i nie było z nimi nigdy problemów w lekkim moto , ale AT to kloc ważący drugie tyle co pomarańczą , więc niepewność czy wytrzymają . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Reasumując możecie konkretnie polecić jakiegoś producenta/ dorabiacza? Wiem że jest ogólny zakaz krypto reklamy jednak jeśli jak pisze Adagiio różnica między lekkim moto a AT jest spora to niechciałbym np.w przyszłości naciąć się na szprychy przeznaczone do tego pierwszego moto.  
		
		
		
		
		
		
		
	Uchylcie rąbka tajemnicy ![]() P.S. Orientacyjnie ile kosztuje anodowanie w waszych regionach. Ja czytałem gdzieś że od 2,5zł do 7zł za dm2 w okolicach Krakowa(?).  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Skalmierzyce 
					
				
				
					Posty: 245
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 godz 13 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odezwij się jak wcześniej pisano do Pawła Króla z BB tel.602833570 a co to anodowania obręczy na forum adv jest tez o tym wątek: http://advrider.pl/viewtopic.php?f=24&t=9845
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez kraft90 : 15.02.2012 o 18:22  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |