Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.09.2011, 19:17   #10
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Największy skoki zawiasu miały LC8 950S z 2003 i 2004r. 265mm. Sprężyny napiete seryjnie o 20mm.
Ja się mogę założyć że sprężyny 4.8 szybciej sprzedasz niż kupisz

Te długości to mają znaczenie czy to jest SM czy ADV. SMeki mają krótsze sprężyny zawsze, nawet jak mają te same skoki.
Ty nie wiesz jakie lc8 ma maxymalne skoki, ale ja nie wiem w jaki sposób oni dali do 200kg motocykla sprężyny 4.8 jak 690 lc4 enduro ma 5.0 i długość 485mm.
Oryginalne, te dłuższe sprężyny w rd07 są 6,9

Ostatnio edytowane przez rambo : 13.09.2011 o 19:23
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.