|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  19.07.2011, 10:54 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Zaczernie/Rzeszów 
					Posty: 41
				 Motocykl: RD07a Przebieg: >60000   Online: 1 dzień 17 godz 53 min 21 s |  opona sirak przód 
			
			zwracam się do Użytkowników przedniej opony Sirak w Afrykach. jeździłem sobie spokojnie i wygodnie na oponach sahara3 nawet bez wyważania, w tym sezonie zamieniłem opony na siraka z przodu i anaka z tyłu. po nawinięciu kilkuset kilometrów stwierdziłem, że trza to wyważyć bo cosik maszyną siepie okolice 80  i 110km/h. po wyważeniu statycznym uspokoiło się nieco ale dalej wydaje sie jaby maszyna tańczyła na drodze powyżej 90. łożyska główki ramy nowe i dokręcone należycie, nie wiem co jest, na saharach nigdy nie było podobnych objawów. czy ktoś miał podobne doświadczenia, ogólnie dzieje się tak na asfaltach bo w terenie siepie to i tak tego nie zauważy. 
				__________________ ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 11:09 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Raczyce/Wrocław 
					Posty: 2,012
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 3 ....   Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s |   Cytat: 
 
				__________________ AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa   | |
|   |   | 
|  19.07.2011, 11:39 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Łódź 
					Posty: 1,304
				 Motocykl: RD01   Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s |   
			
			sirac  jakoś się zepsuł , na początku było tak ze zwaliłem to na transport bo była bardzo ściśnięta jak by była na dole wielkiego stosu opon , popatrz czy po założeniu masz równą odległość przy tym wąskim pasku przy feldze czego ja nie próbowałem pasta cud na oponę  i felgę pompowana na full tyle ile daje się napompować pompką ( prawie 5BAR) i lipa zawsze zostawało tak jakby nie do końca weszła na felgę  (nierówna odległość tego karbu/paska  a felgą ) trzepała przy 50km upierdliwe opona z 2011 LIPA ale za to trzyma na mokrym jak przyklejonai suchym też
		 | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 11:46 | #4 | |
| Dołączył: 28.5.2006  |   Cytat: 
 Pompowanie do 6 atm. no i dobra pasta do opon pomogły. Też kląłem, bo była płaska jak naleśnik. Ta sama opona, tylko ze starszego rocznika i pewnie zrobiona gdzie indziej siedziała równo na feldze, czego nie da się powiedzieć o nowej. 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 19.07.2011 o 15:06 Powód: literówka | |
|   |   | 
|  19.07.2011, 12:24 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Raczyce/Wrocław 
					Posty: 2,012
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 3 ....   Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s |   
			
			brenek do tablicy - ostatnio jakąś masz ! daj znać jaka jest jej jakość ..  bo zdziwiony jestem, ale te wypusty około tajlandzkie mogą takie się zdarzyć - mimo że kontrola jest dość dobra. A to że płaska to po prostu leżała pod toną innych zamiast stać na stojaku ... 
				__________________ AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa   | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 12:59 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 1,152
				 Motocykl: exc 250 2T :)   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s |   
			
			Używam sirac`ów przód i tył (obecnie drugi komplet) - i jestem zadowolony. Wspomnianych problemów nie miałem.
		 | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 13:53 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Wrocław / Grenoble 
					Posty: 1,183
				 Motocykl: RD07a Przebieg: ~60kkm Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 9 godz 45 min 18 s |   
			
			Mój Sirac też był w pizdu płaski jak kupiłem - skoro wszystkie leżą na spodzie, to jaki model kładzie się na górze stosu opon   Przez to podobnie jak u kolegów były spore problemy z ułożeniem w feldze (mydło i 5atm mało pomagało).. Co do drgań - nie wyczuwam. Na alpejskich wirażach trzyma jak szalona ;> | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 13:55 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Raczyce/Wrocław 
					Posty: 2,012
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 3 ....   Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s |   
			
			no wiecie Panowie ... jak zakładam opony ręcznie to jadę do wulkanizacji i czasem nawet 8 atm daję żeby się opona rozeszła po rawce - bo lubią się niestety nie wchodzić    ale to dotyczy każdej opony ... Jaro jak płyną statkiem do się plaszcą     
				__________________ AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa   | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 14:27 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Zaczernie/Rzeszów 
					Posty: 41
				 Motocykl: RD07a Przebieg: >60000   Online: 1 dzień 17 godz 53 min 21 s |   
			
			hmm opona z zeszłego roku, przyszła kurierem i na płaską nie wyglądała, z założeniem nie miałem problemów bo zakłądali w zakładzie obuwniczym zeszło kolesiom z pół godziny ale po nasmarowaniu jakimś żelem do opon run on float weszła w końcu na felgę należycie. co do drgań to nie jest tak do końca raczej opisłabym to jako falowanie na lodzie takie uczucie jak czasami za ciężarówką tylko delikatniej. łożyska w kołach też dobre bo na zakrętach i łukach nie ma problemów. ewentualnie ktoś z okolic Rzeszowa się podejmie próby pomocy i pożyczy przednie koło na zasadzie podmiany na krótką przejażdżkę coby ew oponę wyeliminować 
				__________________ ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj | 
|   |   | 
|  19.07.2011, 15:41 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 233
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 tygodni 23 godz 53 min 12 s |   
			
			Tak jak koledzy piszą 5 atmosfer, smar i opona wskakuje na felgę. Falowało mi raz właśnie po zrobieniu kapcia jak jeszcze nie do końca wskoczyła. Poza tym nic nie falowało, zrobiłem na niej 15.000 km i właśnie ją wyrzucam.
		 
				__________________ brenek | 
|   |   |