|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  13.07.2011, 00:40 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Chełm/Warszawa 
					Posty: 40
				 Motocykl: transalp 600   Online: 1 miesiąc 17 godz 47 s |   
			
			Witam, a dlaczego nie Yamaha dt 125? Za te cenę spokojnie znajdzie, a myślę, że w ciężkim terenie spokojnie objedzie afrykę  . Części do tego jest masę, a w tych pieniądzach na pewno znajdzie jakąś fajną sztukę. -- pozdrawiam   | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 08:57 | #12 | 
| heu ?  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 931
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s |   
			
			Bo DT to nie cross   Przy przesiadce z 4t na 2t trzeba się mocno przestawić, ale motorek daje rade (zwłaszcza jak się da 12 zębów więcej z tyłu)   
				__________________ RD07 & DRZ | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 09:12 | #13 | 
|  |   
			
			DT to dobry sprzęt na grzyby albo na dojazd do pracy
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 09:17 | #14 | 
| heu ?  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 931
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s |   
			
			Łetam, normalny off turystyczny detkiem spokojnie się robi, dokładnie tak samo jak xr (jeździłem trochę ze znajomymi na ikserkach 400 i 600). No chyba że ktoś chce ostro pycić, wtedy ani xr ani dt, tylko trzeba szukać jakiegoś wścieklaka z bardzo dobrymi zawiasami.
		 
				__________________ RD07 & DRZ | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 09:37 | #15 | 
|  |   
			
			Pojemność w enduraku potrzebna jest po to żeby można było oprócz orania lasów wyjechać gdzieś dalej, nie tylko terenem, żeby można było zamontować bagaż itp. Im mniejszy sprzęt tym trudniej o dalsze wycieczki. A do spokojnych wycieczek po lesie to i wsk daje radę.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 09:42 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Proponuję, by założyciel tematu napisał do czego tak naprawdę potrzebuje tego motocykla.
		 | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 11:27 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Gołańcz 
					Posty: 800
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 71000 +   Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s |   
			
			Ma to być motorek do latania w terenie, czasem może jakiś tor po sąsiedzku z Obornikami WLKP. Nauka jazdy na jednym kole   Zawracanie na miejscu  Jakieś skoki itp  XR400 fajnie się prezentuje ale mi taki wielki się wydaje, może to złudzenie. Zależy mi żeby był bardzo zrywny i lekki a przy tym możliwy do zarejestrowania. Koszty wiem że małe ale jak już dwa motory są i ma byc trzeci tak dla jaj i zabawy to nie kupie KTM-a z wymianą tłoka co 1000km za parenaście. 2T fajna sprawa  ale pewnie zajechane są jak koń po westernie. | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 11:45 | #18 | 
|  |   
			
			do jazdy na kole już kilkanaście KM wystarczy, do skakania wystarczą zdrowe zawiechy i nieduża masa. Zawracać na kole też każdym się da. Xr 400 fajny sprzęt ale za 5 tys raczej nie kupisz zdrowego z papierami. Ja bym celował w jakieś 2t 120-250
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 13:56 | #19 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			
Problem w tym, że koszty wcale takie małe nie są... [quote] 4t tym bardziej mogą być, bo jest więcej elementów które mogą się zepsuć, a remont jest duuuuużo droższy (dlatego zwykle tanio sprzedaje się 4t które go wymagają). Wymiana tłoka w 2t to jakieś 500zł i jedno popołudnie. Raz na sezon czy dwa to rzecz raczej do przeżycia. Regularna wymiana oleju w 4t (co tysiąc właśnie albo i częściej) w tym samym okresie będzie dużo droższa. Zwykle remont zawieszenia jest droższy niż to. pzdr, Adam | 
|   |   | 
|  13.07.2011, 14:14 | #20 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			Mojego EXC 200 kupiłem niecały rok temu.  Nowy tłok 450zł + nowe membrany 200zł i tyle tego. Poprzedni tłok miał nalatane 280 h i 8000km- przynajmniej wg licznika.  Masz racje - ostre 2t to ciągłe dłubanie i wymiany... 5 zębatek, 3 łańcuchy, 5 kompletów klocków, opony, żarówka w tylnej lampie, 2 razy po 0,5l oleju w skrzyni biegów, sam nie wiem ile zbiorników paliwa.... A ile regulacji...... W moim 2t musiałem wyregulować sobie klamkę od hamulca... - bo zaworów, napinacza rozrządu i całej "góry" która może szlag trafić po prostu nie ma. Reasumując: żałuję tych lat kiedy męczyłem się w terenie na Dr-ach 350, 650 czy innych gównach bo myślałem że 125 w 2t to dla cieniasów. Dzisiaj waląc na hopie w powietrze z bananem na twarzy przypominam sobie jak to ryzykowałem zdrowie próbując skakać na Xt-ku - do dziś czasem mi coś w kręgosłupie chrupie.. 
				__________________ Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 13.07.2011 o 14:16 | 
|   |   |