Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Imprezy forum AT i zloty ogólne

Imprezy forum AT i zloty ogólne Imprezy forum AT i zloty ogólne. Spotkania użytkowników naszego forum. Mają one charakter otwarty: obecność AT wskazana, ale nie jest wymogiem. Piszemy również o imprezach motocyklowych, na które wybierają się nasi forumowicze.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.06.2011, 16:24   #3
kamilltee
 
kamilltee's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczno
Posty: 499
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :)
Przebieg: 65 000
kamilltee jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s
Domyślnie

na ADV jest temacik
http://www.advrider.pl/viewtopic.php...Fac%2F#p109178

w skrócie:
trochę śmiesznie do tego podchodzą:
zadałem wprost pytanie "czy ta impreza jest pierwszą z cyklu ? Bo zapis "ADVENTURE CAMP to impreza cykliczna w stylu Show Offroa" sugeruje, że już była ... wstydzicie się, że to pierwszy raz ?"
- będzie to pierwsza z serii, będzie cykliczna
- widzowie (nie uczestnicy) będą mieli możliwość wstępu do "bazy" rajdu, na trasie nie przewidują miejsc dla publiczności

wyciąg z www:

ze strony www: Zaplanowane atrakcje
- RAJD OFF-ROAD DLA SAMOCHODÓW TERENOWYCH
- RAJD TURYSTYCZNY DLA SAMOCHODÓW TERENOWYCH
- RAJD OFF-ROAD DLA QUADÓW
- RAJD ENDURO DLA MOTOCYKLI
- RAJD TURYSTYCZNY DLA MOTOCYKLI
- ZAWODY W TRIALU
- WYŚCIGI SKUTERÓW WODNYCH
- PREZENTACJE POJAZDÓW
- PREZENTACJE WYPOSAŻENIA OFF-ROAD
- PREZENTACJE IMPREZ POLSKICH I ZAGRANICZNYCH
- TARGI SPRZĘTU OFF-ROAD
- JAZDY TESTOWE
- SZKOLENIA
- PREZENTACJE WYPRAW
- KONCERTY, KONKURSY
- CENTRUM SKUTERÓW WODNYCH
- IMPREZA VIP

najważniejsze jak zwykle w regulaminie - np to:

Zgłoszenie i wpisowe

2.1. Warunkiem uczestnictwa w Imprezie jest zarejestrowanie się poprzez Formularz Zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.adventurecamp.pl, opłacenie wpisowego określonego w pkt. 2.8. oraz otrzymanie od Organizatora potwierdzenia udziału w imprezie.

2.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności na błędnie wypełniony Formularz Zgłoszeniowy.

2.3. Osoby bez potwierdzeń nie zostaną dopuszczone do udziału w imprezie

2.4. Limit liczby pojazdów uczestniczących w jednej edycji SOA ograniczony jest do maksymalnie 100 pojazdów.

2.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany limitu liczby pojazdów.

2.6. Warunkiem dopuszczenia do startu jest przedstawienie dowodu wpłaty wpisowego.

2.7. Wpisowe - 380 zł (pojazd + kierowca)

Osoba towarzysząca - 170 zł.

W cenie jest udział w imprezie, trasy, zgody, pamiątkowe gadżety, pełne wyżywienie (od kolacji w piątek do lunchu w niedzielę), parking, ochrona.

Cena nie obejmuje zakwaterowania.

Istnieje możliwość udziału w ograniczonym zakresie. Szczegóły ustalane są indywidualnie.

2.8. Zakwaterowanie:

- 35 zł/osoba/doba w domku typu BRDA - domki 6 os.

- 50 zł/osoba/doba w domku typu RANCZO - domki 5 os.

- 95 zł/osoba/doba w segmencie willowym - segment 4-6 os.

- 110-150 zł/osoba/pokój hotelowy.

prawdopodobnie będę cywilnie, może nawet będzie z tego materiał na www.passion4travel.pl
kamilltee jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
7-8 czerwca oraz 23-24 sierpnia Paszków Rally i Adventure Bandit Imprezy forum AT i zloty ogólne 12 16.06.2014 12:18
IMG do Base Camp Michal Zastosowanie praktyczne 17 03.01.2014 08:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.