|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  18.05.2011, 23:14 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			mówiąc wcześniej miałem na myśli jakiś miesiąc temu kiedy ją kupiłem,poprzedni właściciel odpalał za 1 góra 2 kopy,a ja kopie  trzeci dzień i nic   powiem tak,może i jestem głąbem ale chyba znalazłem przyczynę. Bo zapomniałem dodać że iskra jest ledwo ledwo.Więc chciałem zajrzeć do iskrownika a tam olej  odkręciłem ten duży kapsel na środku i mi się olej wylał,jestem zielony ale domyślam się że nie powinno go tam być  także pewnie padł simering na wale...  Czy przez to nie pali? Czy idzie wymienić simering bez rozpoławiania ? No mi się wydaje że kompresję ma bo muszę dobrze na kopniak skakać,ale możecie mi przybliżyć coś o tych zaworach jeśli nie problem   A jeśli chodzi o paliwo to kranik "szczy" jak powinien,gaźnik raczej dobrze złożyłem,chyba że wcześniej ktoś źle składał..No ale wydaje mi się że nawet z gównianą iskrą to by ta świeca była mokra czyż nie? 
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |