|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  02.04.2008, 13:55 | #11 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Nie jestem szpecem,ale mam wątpliwość. W Trampku i Afryce padają reglery z powodu złych styków ( zanieczyszczonych) czy jakoś tak. Napiecie znacznie wzrasta , wygotowuje aku i sypie się moduł z powodu zbyt wysokiego napiecia. Taka dioda świeci dalej na zielono wskazując ,ze wszystko jest OKI Z tego co wiem, a wiem jeszcze niewiele -to nie brak napięcia jest problemem ,bo alternatory się nie psują -tyko problemem jest napięcie zbyt wysokie. Tego dioda niestety nie pokazuje... Uzupełnienie:Przy zbyt wysokim napięciu czyli powyżej 13,8V dioda świeci również na zielono. Taki mi odpowiedział sprzedawca z allegro tego diodowego ustrojstwa 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 02.04.2008 o 16:38 | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |