|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Maniak, zobacz, że wszystkie dakarówki mają mniej więcej takie błotniki jak w pierwszym poście i jakoś za często ich nie gubią.
Widać na fotce, że błotnik obejmuje prawie 3/4 obwodu lagi. W KTMie jest mocowanie na każdej ladze na 3 śruby: ![]() Tak się zastanawiam ile to by było roboty zrobić takie dodatkowe wsparcie do mocowania zacisku? Np. z płaskownika alu, wygiętego nad błotnikiem, przymocowanego do błotnika i mocowania przy ladze. Można by sobie wtedy indywidualnie dopasować. Jakbyśmy we trzech z Wawy wzięli to można by może odebrać na bajzlu i jeszcze coś z ceny urwać.
|
|
|
|
| Tags |
| błotnik , ktm , usd |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Neck Brace - zbiorówka | Mirmil | Archiwum | 127 | 02.11.2016 01:25 |